BPWR : S'nachts enorme hoestaanvallen ...

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR : S'nachts enorme hoestaanvallen ...

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Lizzy schreef:Dit is precies het tijdstip dat volgens de Chinese geneeskunde je longen actief worden : https://www.ahealthylife.nl/de-chinese- ... r-bekeken/

En ik herken dit. Ik heb daar enorme last van gehad. En wat bleek? Ik was allergisch voor mijn Chincilla's en bovendien kreeg ik stoflongen van het fijne zand waar ze in rolde. Ik had overdag nergens last van, zelfs niet als ik in de kamer waar mijn Chincilla's zaten zat te studeren en ze over mijn bureau liepen. Maar ik werd 's nachts precies om 03:30 wakker en hoestte me helemaal beroerd.

Ik heb eerst luchtfilters geprobeerd, dat hielp niet en daarna helaas mijn Chincilla's herplaatst. Nooit meer last gehad.
Wat een interessante informatie Lizzy!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Monique77 schreef:Wow, even met de kat naar acupuntuur en er staan allemaal tips ! Thnx !

Het is een droge hoest, en allergie zou goed kunnen want ben voor best veel zaken allergisch
Nu heb ik daar allergie tabletjes voor, en heb ik er ook verder weinig last van, maar als ik het zo lees zou het daar dus wel door kunnen komen
Hmmmm denk dat ik maar eens begin met een paar dagen het konijnenhok niet schoon te maken (heb een mega gras allergie, en ondanks dat ik daar voor behandeld ben is de jeuk wel weg, maar misschien slaat het toch nog op mijn longen ?
Konijnen doe ik altijd eind van de dag, dus in die zin zou dat het meest logisch zijn

De tip van een 2e kussen of hoger gaan liggen met mijn hoofd gaat niet werken helaas, door mijn whiplash krijg ik direct nek-/hoofdklachten als mijn hoofd te hoog ligt tijdens het slapen

Een natte handdoek in de ruimte ga ik iedergeval even proberen, net zoals een nachtje op een ander plekje slapen !

Wat is dit toch een fijn forum hé :biggrin2:

Je kunt ook een paar blokken onder het hoofdeinde van je bed zetten. Dan ligt je hele lichaam een beetje schuin, en niet alleen je hoofd en nek hoger. Misschien gaat dat beter?

Verder heb ik helaas geen tips. Behalve dat ook ik denk aan allergie gerelateerde klachten. Als je neus 's nachts gaat lopen vanwege een allergische reactie dan loopt het vocht je keel in. Reactie: hoesten.

Ik hoop dat je een oplossing vindt, slecht slapen is zó waardeloos!
Plaats reactie