Wat mooi en bijzonder hoe dit zo gaat.
Ik geloof er steeds meer in dat er dingen gebeuren zodat ieder erbij gebaad is.
Heel veel geluk en plezier met Honyx!
Welkom thuis!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zo voelt het voor ons ook. Het is echt heel bijzonder en soms zelfs een beetje eng. Er zijn dingen die wij nooit zullen weten en ook nooit zullen begrijpen, maar een ander voorbeeld van hoe bijzonder het is, is hoe hij deed toen hij voor de eerste keer bij de stal kwam. Achter en naast de stal hebben wij weilanden. In het weiland achter de stal staat een omheining van ca. 30 x 40m. waar vroeger een paddock was voor Doranto. Als je vanuit de toegangspoort de wei oploopt, en je loopt helemaal om dat omheinde stuk heen is er in een hoekje aan het einde een klein poortje waar de geiten precies doorheen passen. Als je daar doorheen gaat kom je in hun uitloop, die weer grenst aan de stal. Harrie liep daar weleens doorheen. Toen ik de toegangspoort naar de wei open deed, stoof Honyx in één streep om de omheining heen, helemaal naar de uithoek waar het poortje zat, rende daar doorheen en stond in een mum van tijd bij de stalParelridder schreef:De tranen prikken achter mijn ogen, ik heb er geen woorden voor. Wat fijn dat Honyx thuis is gekomen. Ik mag graag denken dat Harrie dit voor jullie geregeld heeft, zijn broer op jullie pad bracht, die zijn 'taken' kan waarnemen. Dank je wel lieve Harrie, welkom lieve Honyx!

Volgens mij had hij daar niet zo'n moeite mee hoorTomsBorders schreef:het was leuk zondag Honyx! sorry voor de drukke puppy's om je heen hehe

Ja, dat kan ik me levendig voorstellenDoranto schreef:Ja, dat hebben wij ook regelmatig Lizzy, hoe mooi het ook is het is wel heftig!