Mieke L. schreef:oke Maar eigenlijk kon ik daar niets aan doen. Ik had dus ook net mijn haar in de verf gezet. De honden waren in de tuin, zo ook Dudley de ontsnappings-koning van mijn zus die bij mij logeerde. Die wrong zich in 1 keer dwars door de heg en rende bij mijn buren naar binnen. Ik moest daar dus aanbellen om hem terug te halen. Schaamde me kapot. Gelukkig heb ik leuke Poolse buren die nergens van op lijken te kijken.
Vrij erg ook Mieke
Wat moet jij je ongemakkelijk hebben gevoeld . Sorry, leedvermaak
Lizzy schreef:Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, na 10 dagen niet op een echte WC te hebben gekund (op een camping plee in de schuur - wij hebben 1 plee in huis dus needless to say dat we tegen de verbouwing van onze enige plee op zagen ) is het een klein feestje hier in huis want we kunnen weer op een echte plee! Yeahhh . Doortrekken was nog nooit zo'n luxe
Leo heeft de vloer van de keuken eindelijk doorgelegd in de WC, nieuw duo-blok erop (en ja, we hadden graag een hang pot gehad maar om technische redenen was dat niet mogelijk helaas), mooie zwarte nieuwe plee-bril, nieuwe gestuukte wanden en afgewerkt met krijtverf (en sealer) en nu moet de afwerking nog (wegwerken van de buizen, plintjes, pleerol-houder), maar we kunnen naar de plee!!!!!!!!!!
Wat een luxe...........!
En nu dan toch echt het einde-rozen-tijdperk..... Taaataaataaaataaaaaaaaaaaaaaaa, de nieuwe pot!
WC.jpg
Wat knap van Leo! Echt een leuke WC! Vloer is ook gaaf! Zoiets wil ik ook!
Angelique schreef:Dat is een mooi hokje geworden, dat was wel zo'n blonde actie waard
Wel knap dat je blijkbaar ruim 4 jaar van de rozen hebt genoten. Hopelijk ga je ze nu niet missen
Neuh, ik ga ze niet missen, tijd voor wat anders
Hij heeft 10 dagen geploeterd he, aan dat hok. Allemachtig..... Dat vloertje leggen alleen al. Leuk dat ze liggen die plavuisjes (in zandcement) maar dan moet het nog 48 uur drogen. Zulke dingen