Leuk!!Pauline schreef:Ik ben blij voor je een als we volgend jaar weer eens in Scheerwolde zijn spreken we af in het Kuinrebos.
Wij gaan verhuizen!!!!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Wij gaan verhuizen!!!!!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Heerlijk, van harte gefeliciteerd 
-
nikèdog2000
- 5-sterren

o geweldig
gefeliciteerd
echt leuk
gefeliciteerd
echt leuk
- CindyMayella
- 5-sterren

Gefeliciteerd! Ik zou spintaan jaloers worden op je achtertuin
....
Gefeliciteerd!
Mij trekt de nop totaal niet maar wellicht dat ik het daar niet goed genoeg voor ken
Mij trekt de nop totaal niet maar wellicht dat ik het daar niet goed genoeg voor ken
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat ontzettend fijn voor jullie, Angelique! Heerlijk om 's ochtends op te staan en meteen je benen te kunnen strekken in je eigen achtertuin! Charlie zal het geweldig vinden!
Heel hartelijk gefeliciteerd, ik hoop dat jullie daar heel gelukkig gaan worden!
Heel hartelijk gefeliciteerd, ik hoop dat jullie daar heel gelukkig gaan worden!
- Charlie Angel
- Moderator
Dank je! En gelukkig ieder zijn smaak en ik zeg ook altijd, je houd van de NOP of je hebt er niets mee.dinky89 schreef:Gefeliciteerd!
Ik vind het wijdse uitzicht, de overzichtelijkheid, de rust en veel bos en natuur heerlijk. Maar anderen willen vooral leven om zich heen, gelukkig is niemand hetzelfde.
Dank je Anne, ja Charlie zal een nog gelukkig hond zijn haha!Anne in Zweden schreef:Wat ontzettend fijn voor jullie, Angelique! Heerlijk om 's ochtends op te staan en meteen je benen te kunnen strekken in je eigen achtertuin! Charlie zal het geweldig vinden!
Nog een keer gefeliciteerd met je paleisje met barfkeuken! 
- Dwarreltje
- 5-sterren

Psies, heb zelf helenaal niets met de polder en/of het westen (wil overigens absoluut geen leven om me heen, anders dan hanengekraai of een gierende boer op het landCharlie Angel schreef:Dank je! En gelukkig ieder zijn smaak en ik zeg ook altijd, je houd van de NOP of je hebt er niets mee.
Ik vind het wijdse uitzicht, de overzichtelijkheid, de rust en veel bos en natuur heerlijk. Maar anderen willen vooral leven om zich heen, gelukkig is niemand hetzelfde
Ik was blij er weg te kunnen; de bossen daar zijn niet vergelijkbaar met de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe. Geen mens die mij met mijn hondjes nog weghaalt bij de bossen. Inderdaad was het bos bij Kraggenburg een pluspuntje, als je dan toch in de polder moet wonen
Maar voor jou is het geweldig en ik hoop dat je er heerlijk zult gaan wonen. Ruimte genoeg in ieder geval
Wat fijn dat je terug kan naar de plek waar je je fijn voelt. Veel succes met de verhuizing en heel veel geluk op de nieuwe plek.
He dat zijn mijn woordenRonald schreef:Ik zie al een mooi plekje voor een barbecue...
Gefeliciteerd he! Jullie gaan het daar zo fijn hebben!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Heel veel plezier en geluk gewenst op de plek waar jullie het allerliefst wonen! 
Van harte gefeliciteerd! Mooie grote tuin hoor! Wanneer is de verhuizing?
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en heel veel plezier daar 
- Charlie Angel
- Moderator
Dank allemaal! De verhuizing is eind augustus. [emoji3]