Mensen met een New Foundlander

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Mensen met een New Foundlander

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Er zijn ook zwarte pluizenbollen ertussen hoor ;)

Maar tuurlijk kun je een newf bij een trimsalon brengen. Als de trimster het doet (velen vinden newfs te zwaar) , en ook belangrijk ze moeten het kunnen.
Ik heb net even gekeken in je profiel waar je woont . In Vledderveen ligt een newfoundlander trimsalon. Volgens mij goed te doen vanuit jou. Daar gaan die van kira wat Kaela zegt ook heen. En als die hier in de buurt zou liggen zou ik de mijne ook wel een keertje door haar laten doen .
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Gijs ging ook 2 keer per jaar naar de trimmer inderdaad.

Met wekelijks kammen bedoelde ik dan vooral dingen als broek, oksels, borsthaar, dat wat snel klit. Kammen voor het haar deed ik niet vaak, daar heb ik de waterblazer voor.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Kaio schreef:Er zijn ook zwarte pluizenbollen ertussen hoor ;)

Maar tuurlijk kun je een newf bij een trimsalon brengen. Als de trimster het doet (velen vinden newfs te zwaar) , en ook belangrijk ze moeten het kunnen.
Ik heb net even gekeken in je profiel waar je woont . In Vledderveen ligt een newfoundlander trimsalon. Volgens mij goed te doen vanuit jou. Daar gaan die van kira wat Kaela zegt ook heen. En als die hier in de buurt zou liggen zou ik de mijne ook wel een keertje door haar laten doen .
Top dank je wel hoor

Plaats reactie