Voerbak
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Voerbak
Luxe hoor, een echte bak
. Ilan heeft wel een rvs bakje voor het water maar hij eet uit de afsluitbare bakken waar ik zijn eten in ontdooi. Deksel eraf, bak op het gras en klaar 
Lizzy schreef:Ik heb de mijne al een jaar of 15 denk ik. Nee langer nog want Pinkel en Brutus hebben er nog uit gegeten zelfs. Mankeert niks aan.
Helemaal happy
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Keurig opgevoede jongeman! Mag ik die smeerpoetsen van mij een keer bij jou in de leer sturen?!Dreetje schreef:Helemaal happy
78416DB6-9626-4E63-A7EE-EED6A4194BA6.jpeg
Anne in Zweden schreef:Keurig opgevoede jongeman! Mag ik die smeerpoetsen van mij een keer bij jou in de leer sturen?!
Er wordt, als de bak al leeg is, wel 10x gecheckt of de bak wel echt leeg is
Dreetje, ik heb deze ook al een jaar of 10. Je kan bij de Intratuin losse rvs bakken kopen die er in passen.
Handig voor als de andere in de vaatwasser staan.
Ik kom er net achter dat de bakken die ik hiervoor gebruikte erTibbies schreef:Dreetje, ik heb deze ook al een jaar of 10. Je kan bij de Intratuin losse rvs bakken kopen die er in passen.
ook in passen.
Ik heb nu een extra setje.
Die ik heb zijn in de vorm van een hondenpootje. Ook leuk. Alleen Asha heeft besloten dat hij daar ook aan kan plukken dus moet binnenkort nieuwe.-Annemarie- schreef:Hier ook een anti slip matje van de Action, met hondenpootjes erop.
Ohhhww, wat een heerlijke keurige eter heb jij