Is Leo ook in te huren?
Taataataaataaaaaaaaaaaaaaaaa! Onze nieuwe badkamer!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Taataataaataaaaaaaaaaaaaaaaa! Onze nieuwe badkamer!
Wow! Ziet er goed uit!
Is Leo ook in te huren?
Is Leo ook in te huren?
- CindyMayella
- 5-sterren

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wow, echt heel mooi geworden!
- Charlie Angel
- Moderator
Groot gelijk hoor, weer lekker binnen van een warme douche genieten. [emoji8]Lizzy schreef: Ehhhhh. Nee![]()
![]()
![]()
Nee, ik douche elke dag uitgebreid binnen![]()
Eén nadeel aan zo'n mooie badkamer...... ik ben 10 minuten bezig om 'm na het douchen helemaal droog te maken........
Ja dat is wel steeds een klusje ja, maar dat houd hem wel mooi.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Erg mooi! En van dat nisje+bankje ga je echt veel plezier krijgen!! Ik mis in onze badkamer wel eens plekjes voor zooi 
- pearlsofpassion
- Moderator
Super mooi Lizzy!
Wauw, Leo heeft het echt fantastisch gedaan!
En wat een heerlijk ruime douche!
Wauw, Leo heeft het echt fantastisch gedaan!
En wat een heerlijk ruime douche!
Mooi! Ik vind het vakje voor de shampoo etc ook helemaal leuk!
(Heb ik trouwens te lage standaarden als ik zeg dat ik de oude er best doenbaar uit vond zien?)
(Heb ik trouwens te lage standaarden als ik zeg dat ik de oude er best doenbaar uit vond zien?)
… voor dit soort klussen. Ik vroeg me af voor welk soort klussen dan wel.Anne in Zweden schreef: di 19 nov 2019, 18:30 En dan die domper op het einde: "Hij is overigens niet in te huren."![]()
![]()
idd. heel mooi.
Hmmmm lijkt verdacht veel op onze doucheLizzy schreef: di 19 nov 2019, 17:32 Zo zag het eruit toen ie aan de klus begon (net was begonnen met een beetje wegbreken):
Badkamer.jpg
Ouwe gare vieze meuk uit het jaar prik!
Maar wat is het mooi geworden zeg!
(Jammer van dat laatste zinnetje )
Ziet er zó mooi uit!!!!
Hahahaha, ja jammer he: niet in te huren. Nee joh, hij heeft echt wakker gelegen van deze klus. In alle eerlijkheid was het gewoon net een tandje teveel. Behalve de klus zelf had Leo geen idee hoe hij een houten vloer waterdicht moest maken en daar een drain in moest maken. Op zijn klusforum werd het ook afgeraden (en dus stonden we op het punt om een douchebak te gaan kopen). En zo ging het met alles. Moet je je voorstellen, de vloer liep ook scheef, precies de verkeerde kant op dus van de douche naar de wasbak. Terwijl de douche aan de andere kant moest komen en de vloer dus schuin af moest lopen richting de drain
. Dagenlange studie heeft ie gemaakt van drains, afvoeren, waterdicht maken, voegen, kitten, etc. Hij moest alles zelf doen he, van elektriciteit aanleggen, waterleidingen omleggen, tegelen, alles. Terwijl hij daar ook geen ervaring mee had. Oh, en dan vergeet ik nog even dat hij de vloer had weg gesloopt en er daar achter kwam dat de plafonbalken aangetast waren (door kleine lekkages in de oude douche - man, wat waren dat prutsers, de vorige bewoners). En dat alle wanden kuis verrot waren toen hij de tegels weg sloopte. Moest dus allemaal vervangen worden
De oude douche was echt wel vreselijk hoor.... Die douchedeuren waren niet meer schoon te krijgen
De oude douche was echt wel vreselijk hoor.... Die douchedeuren waren niet meer schoon te krijgen
Ik snap 100% dat je supertrots bent! Wat is dat mooi geworden en wat heeft Leo dat strak getegeld! Complimenten 
-
nikèdog2000
- 5-sterren

Echt heel mooi
Goed gedaan Leo
Goed gedaan Leo
Mooooooiii!!! Oh wat moet dat heerlijk douchen zijn!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Echt supermooi geworden! Wij 'moeten' binnenkort ook. Ik ga je filmpje alvast aan de manlief laten zien ter inspiratie