Een TE jong katje, wat nu?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Een TE jong katje, wat nu?
Heel veel sterkte met Sparky ! 
FF een kleine update, de oogjes gaan de goeie kant op en mevrouw bedelt op dit moment niet zozeer om kittenmelk (al krijgt ze dat nog wel natuurlijk), maar om versvlees (bibi in dit geval). Ze zag mijn vinger helaas ook aan voor kvv en dat heb ik geweten...

Ze wordt ook al wat levendiger, dus ik denk/hoop dat ze het ergste nu gehad heeft...
Ze wordt ook al wat levendiger, dus ik denk/hoop dat ze het ergste nu gehad heeft...
-
karin2
- 5-sterren

begint er goed uit te zien voor Sparky 
ik heb zelf ook ooit een kitten van 8 dagen oud opgevoed met flesjes om de 2 uur en later whiskas voor kittens (wist ik veel toen
)
ze was verstoten door haar moeder (van daar de naam Dumpy
)
ze is nu 9 jaar en kerngezond
was wonder boven wonder zelf een uitstekend moedertje voordat ze gesteriliseerd werd.
helaas krijg ik er met geenmogelijkheid vers vlees in
ook qua karakter is het een ongelooflijke lieve schat .
nog het allerbeste met kleine Sparky
ik heb zelf ook ooit een kitten van 8 dagen oud opgevoed met flesjes om de 2 uur en later whiskas voor kittens (wist ik veel toen
ze was verstoten door haar moeder (van daar de naam Dumpy
ze is nu 9 jaar en kerngezond
was wonder boven wonder zelf een uitstekend moedertje voordat ze gesteriliseerd werd.
helaas krijg ik er met geenmogelijkheid vers vlees in
ook qua karakter is het een ongelooflijke lieve schat .
nog het allerbeste met kleine Sparky
Harstikke goed , ik denk ook dat je het lek boven hebtJoss schreef: FF een kleine update, de oogjes gaan de goeie kant op en mevrouw bedelt op dit moment niet zozeer om kittenmelk (al krijgt ze dat nog wel natuurlijk), maar om versvlees (bibi in dit geval). Ze zag mijn vinger helaas ook aan voor kvv en dat heb ik geweten...![]()
Oke, ik vond mezelf tot nu altijd redelijk intelligent maarre Lek ??? enne waar boven ???sylvia schreef: Harstikke goed , ik denk ook dat je het lek boven hebt![]()
Eenblondejosdiehetffnietmeersnaptmaarooknetuitbedkomtendaardoormisschiennognietgoedwakkeris.....
Geloof dat ik het wel snap 8) 
Kennen jullie die utdrukking niet, "het lek boven hebben"Joss schreef: Oke, ik vond mezelf tot nu altijd redelijk intelligent maarre Lek ??? enne waar boven ???
Eenblondejosdiehetffnietmeersnaptmaarooknetuitbedkomtendaardoormisschiennognietgoedwakkeris.....![]()
Als je een lek boven de waterlijn hebt zinkt je bootje niet, dan heb je het lek boven , dat betekent als je ergens moeilijkheden mee hebt en het gaat ineens goed dat je het lek boven hebt
Snappie
Die uitdrukking kende ik nog niet.... Maar vind em inderdaad wel op Sparky van toepassing....
Wij zeggen meestal, hij komt weer boven Jan.
Weer wat geleerd !!
JossdiezichzelfnogsteedseenbeetjedomvindtomdatzeditwelhadKUNNENwetenenzeeenechtetaalfreakis....
Weer wat geleerd !!
JossdiezichzelfnogsteedseenbeetjedomvindtomdatzeditwelhadKUNNENwetenenzeeenechtetaalfreakis....
Joss schreef: Die uitdrukking kende ik nog niet.... Maar vind em inderdaad wel op Sparky van toepassing....
Weer wat geleerd !!
JossdiezichzelfnogsteedseenbeetjedomvindtomdatzeditwelhadKUNNENwetenenzeeenechtetaalfreakis....![]()
Boven Jan die ken ik ook, betekent hetzelfde alleen kan ik die van dat lek uitleggen en die van Jan niet
Nee ik ook niet... Waar zou die uitdrukking toch ontstaan zijn...
Ehm... FF wat verzinnen...
Er was eens een jongetje uut Drenthe
die enorm opkeek tegen zijn grote sterke broer Jan die minstens 2 koppen groter was. Omdat het jongetje heel ziek was, zou hij altijd kleiner blijven was hem verteld. Echter door goed te eten en flink te sporten ging het steeds beter met hem totdat hij op een dag BOVEN JAN uitstak....
o.i.d.

Er was eens een jongetje uut Drenthe
o.i.d.
Joss schreef: Nee ik ook niet... Waar zou die uitdrukking toch ontstaan zijn...
Er was eens een jongetje uut Drenthedie enorm opkeek tegen zijn grote sterke broer Jan die minstens 2 koppen groter was. Omdat het jongetje heel ziek was, zou hij altijd kleiner blijven was hem verteld. Echter door goed te eten en flink te sporten ging het steeds beter met hem totdat hij op een dag BOVEN JAN uitstak....
o.i.d.![]()
![]()
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Dus als Sparky goed barft dan komt hij boven Jan of poes of zelfs boven de hond van Jos... Alhoewel...Joss schreef: Nee ik ook niet... Waar zou die uitdrukking toch ontstaan zijn...
Er was eens een jongetje uut Drenthedie enorm opkeek tegen zijn grote sterke broer Jan die minstens 2 koppen groter was. Omdat het jongetje heel ziek was, zou hij altijd kleiner blijven was hem verteld. Echter door goed te eten en flink te sporten ging het steeds beter met hem totdat hij op een dag BOVEN JAN uitstak....
o.i.d.![]()
![]()
Ja en heeft hij het lek boven ehhhh hmmmm daar denk ik nog even over naDoedels schreef: Dus als Sparky goed barft dan komt hij boven Jan of poes of zelfs boven de hond van Jos... Alhoewel...![]()
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 21 aug 2005, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Komop Syl, je kan het !!sylvia schreef: Ja en heeft hij het lek boven ehhhh hmmmm daar denk ik nog even over na![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik ondertussen morgen es ff kijken of ik de dreumes die boven Dhr. Jan Lek uit gaat groeien op de gevoelige plaat vast kan leggen....
To be continued............

Fijn dat het zo goed gaat met Sparky !!