Voor de Valentijn liefhebbers
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Voor de Valentijn liefhebbers
Wat een leuke foto's!!! 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Aaah, wat een schatje... 
Als kind hadden we ook altijd dwerghamsters en die werden inderdaad niet oud... Tot er bij mij 1 overleed en mijn ouders het zo sneu vonden dat ik van sinterklaas een nieuwe kreeg
Zat ik niet op te wachten, dus heel goed zorgde ik er niet voor... Beestje heeft het ruim 3 jaar volgehouden

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Als kind hadden we ook altijd dwerghamsters en die werden inderdaad niet oud... Tot er bij mij 1 overleed en mijn ouders het zo sneu vonden dat ik van sinterklaas een nieuwe kreeg
Zat ik niet op te wachten, dus heel goed zorgde ik er niet voor... Beestje heeft het ruim 3 jaar volgehouden
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Bijzonder hé, die kleine frupsels....ik blijf het super schattig vindenKaela schreef: wo 03 feb 2021, 06:06 Om te badderen! Dat is echt het aller aller leukste om te zien! Alleen het duurt elke dag ongeveer 3 seconden, dus ik heb het niet op film.
Valentijn heeft meestal ook een wc. Soms vind ik die (tegen de tijd dat het wat gaat ruiken), maar soms ook niet. Zijn hok was nu al vanaf de zomer zo en alles was droog en schoon. Ja, er liggen wel kakjes, maar die zijn sowieso droog en schoon. Dus als ik het niet aan had willen passen vanwege de hoogte, had het nog heel niet onderhoud nodig gehad. Dat is echt ideaal van deze manier van het hok inrichten.