Nee, maar hart bevat wel veel coenzym Q10 en dat heeft wel een positieve werking op het hart.pearlsofpassion schreef: vr 17 jun 2022, 19:25 Heb je dat tegen je DA gezegd ?Dan zal hij er zeker wel tegen zijn.
Zo eenvoudig is het nu ook weer niet.
Hartproblemen los je uiteraard niet op enkel door hart te voeren.![]()
Voeding en/of supplementen na operatie patella luxatie
Moderator: Lizzy
Re: Voeding en/of supplementen na operatie patella luxatie
Re: Voeding en/of supplementen na operatie patella luxatie
Nee , barf is niet altijd meer een wondermiddel . Maar wel een basis om bv een goede weerstand te behouden . Tot hoge leeftijd . En natuurlijk komen de kwalen , maar ik heb toch heel vaak na bv een operatie gezien dat hondlief weer snel opknapte .
En vraag je aan een DA waarom hij /zij tegen barf is , dan hoor je tot op de dag van vandaag nog altijd dezelfde riedel
Hygiëne, salmonella , tekorten , of straks moet ik een nare darmoperatie uitvoeren omdat de hond verstopt is . Ik ben ooit eens bij een DA geweest die weekend dienst had . Met een bijna tandeloze Bep, die vroeg wat ik voerde . Barf , de man trok wit weg . Maar hoe dan , de hond heeft nog nauwelijks elementen . Nou , een fantastische vleesmolen. Had ie nog nooit van gehoord
En vraag je aan een DA waarom hij /zij tegen barf is , dan hoor je tot op de dag van vandaag nog altijd dezelfde riedel
Hygiëne, salmonella , tekorten , of straks moet ik een nare darmoperatie uitvoeren omdat de hond verstopt is . Ik ben ooit eens bij een DA geweest die weekend dienst had . Met een bijna tandeloze Bep, die vroeg wat ik voerde . Barf , de man trok wit weg . Maar hoe dan , de hond heeft nog nauwelijks elementen . Nou , een fantastische vleesmolen. Had ie nog nooit van gehoord