BP weet raad: Crock-pot ja/nee en welk model

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BP weet raad: Crock-pot ja/nee en welk model

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Anne in Zweden schreef: ma 21 nov 2022, 23:33 Uitje fruiten, overige kruiderij en de boerenkool erbij, 250 ml water (moet altijd in een snelkookpan, genoeg vocht), deksel erop, op de hoogste stand op stoom laten komen (op mijn Ikea-inductieplaatjes is dat stand 9), terug naar stand 2 zodat er geen stoom meer uit de pan komt, 10-12 minuten laten koken, kookplaat uit, langzaam stoom laten ontsnappen, deksel open, en dan mjam!
Gossiemoppie daar gaat een wereld voor mij open ;D ;D Heb ik toch altijd gedacht dat een snelkookpan ook aan het stopcontact hing ::)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

pike schreef: di 22 nov 2022, 22:32 Gossiemoppie daar gaat een wereld voor mij open ;D ;D Heb ik toch altijd gedacht dat een snelkookpan ook aan het stopcontact hing ::)
Eh, nee. ;D
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

pike schreef: di 22 nov 2022, 22:32 Gossiemoppie daar gaat een wereld voor mij open ;D ;D Heb ik toch altijd gedacht dat een snelkookpan ook aan het stopcontact hing ::)
Hier was dat ook de gedachte. ::) ;D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Charlie Angel schreef: wo 23 nov 2022, 15:24 Hier was dat ook de gedachte. ::) ;D
Een losse snelkookpan heeft alleen een warmtebron nodig, maar als het een van de functies van een Crockpot is, zit er natuurlijk wel een stekker aan. :biggrin2:
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Anne in Zweden schreef: wo 23 nov 2022, 15:44 Een losse snelkookpan heeft alleen een warmtebron nodig, maar als het een van de functies van een Crockpot is, zit er natuurlijk wel een stekker aan. :biggrin2:
Hoe verwarrend allemaal. :biggrin2:
We leren nog eens wat zo zeg. :D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Charlie Angel schreef: do 24 nov 2022, 14:45 Hoe verwarrend allemaal. :biggrin2:
We leren nog eens wat zo zeg. :D
Ja daar zijn we nooit te oud voor :biggrin2:

Plaats reactie