Kan ik alleen wild diersoorten KVV geven?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Kan ik alleen wild diersoorten KVV geven?

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

pike schreef: di 14 okt 2025, 11:52 Wilde duif komt bij van Leendert ook uit Polen, haas uit Argentinië en Chili.

Ik heb ook eens reeribben per kg gehad, die zaten nog in de originele verpakking van Van Leendert. Ik weet echter niet meer of ik die bij Floris of bij Gunshies heb gekocht. Maar misschien maakt dat helemaal niet uit en verkopen ze allemaal hetzelfde :-\
Hier ben ik dan weer heel erg minder blij mee. Haas uit Argentinië hebben we natuurlijk een paar jaar geleden gelazer mee gehad....
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Inmiddels 9 jaar geleden. En ik vermoed alleen dat veel barfspul hier vandaan komt. Zeker weten kan ik dat niet. Hier https://voerwijzer.com/nieuws/brucella- ... niek/staat dat KB zijn haas uit Europa betrekt. Toen in elk geval.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

pike schreef: di 14 okt 2025, 15:13 Inmiddels 9 jaar geleden. En ik vermoed alleen dat veel barfspul hier vandaan komt. Zeker weten kan ik dat niet. Hier https://voerwijzer.com/nieuws/brucella- ... niek/staat dat KB zijn haas uit Europa betrekt. Toen in elk geval.
De link werkt niet. Deze wel?

https://voerwijzer.com/nieuws/brucella- ... ot-paniek/
Mike_v_E
3-sterren
3-sterren

Bericht door Mike_v_E »

Volgens het artikel geen reden tot paniek
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik heb een mailtje gestuurd aan Kiezenbrink en de haas komt met 100% zekerheid NIET uit Argentinië en Chili, louter uit Europese landen! Goed nieuws dus.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Lizzy schreef:Ik heb een mailtje gestuurd aan Kiezenbrink en de haas komt met 100% zekerheid NIET uit Argentinië en Chili, louter uit Europese landen! Goed nieuws dus.
Dan zijn ze in al die jaren mooi trouw gebleven aan hun concept :cool:
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Lizzy schreef: vr 17 okt 2025, 08:59 Ik heb een mailtje gestuurd aan Kiezenbrink en de haas komt met 100% zekerheid NIET uit Argentinië en Chili, louter uit Europese landen! Goed nieuws dus.
Oh dat is wel super fijn! Ze zijn hier wel dol haas.

Plaats reactie