Geen sorry hoor, hartstikke leuk juist! Liefde, vriendschap, verbondenheid en plezier komt in zoveel vormen. Prachtig dat dit je zoveel vreugde geeft! En je maakt ook prachtige creaties, super leuk als je andere mensen daarmee kan helpen en inspireren!Charlie Angel schreef: zo 14 dec 2025, 19:34 Prachtig ook het verlichte huis zeg, geweldig!
En wat ontzettend lief, Karin! Dit vind ik echt hartverwarmend! Zo blij dat dit soort mensen er zijn!
Wij hebben vandaag toch een deel energized, dus ik zal morgen even foto's maken, want lopen gaat nu niet meer.
Wel wilde ik vertellen dat ik mee heb gedaan met een kaart swap, georganiseerd door een Amerikaans merk waar ik veel mee en ook dingen voor doe.
Ik swap met vier mensen, eentje uit Nederland en de andere Amerika en eentje Canada! Zij sturen dus mij een zelfgemaakte kaart en ik hun. Maar zulke lieve boodschappen in die kaarten en eentje had er zelfs vanalles extra bijgedaan. Van deze dingen wordt ik zo intens blij! En extra mensen die mij een kaart stuurde omdat ik hen zo aanmoefig en help. Wat ben ik dan blij dat ik in zo'n groep zit. Echt, dat maakt mij zo gelukkig.
En dan is dit zo'n supergroot merk in Amerika, maar dan vragen ze mij, een klein Nederlandertje, of ik in hun jaarkaarthop mee wil doen. Dan voel ik mij klein, doch heel gelukkig. En nerveus. [emoji23]
Maar voor mij heeft dit merk en deze groep mij echt op de been gehouden dit jaar.
Sorry, een beetje lang stuk.
Verstuurd vanaf mijn SM-X210 met Tapatalk
Het grote kerstversieringen topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het grote kerstversieringen topic
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Het grote kerstversieringen topic
Altijd mooi om in nogal turbulente tijden ook voorbeelden van positieve connectie te zienKaela schreef: wo 17 dec 2025, 18:27 Geen sorry hoor, hartstikke leuk juist! Liefde, vriendschap, verbondenheid en plezier komt in zoveel vormen. Prachtig dat dit je zoveel vreugde geeft! En je maakt ook prachtige creaties, super leuk als je andere mensen daarmee kan helpen en inspireren!
Fijn dat je er zoveel vreugde door krijgt en je hoeft vast niet nerveus te zijn, maar snap dat je het wel bent.