Fajah overleden

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Fajah overleden

Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Dit is echt zo vreselijk om mee te maken. Zo onverwacht vanuit het niets.
Je prachtige poedelmeisje. Nog veel te Jong. Maar het is zo vreselijk herkenbaar wat jij nu doormaakt. Alleen bij mijn meisje was het waarschijnlijk haar hart en zag ik haar voor mijn ogen overlijden.

Heel veel sterkte gewenst met dit onverwachte afscheid. Met de leegte die zij achterlaat. Ik hoop dat uiteindelijk het fijne leven wat je haar hebt geboden, de liefde die je haar hebt gegeven, troost zal bieden.

Ik zal jouw lieve poedelmeisje nu ook hier laten gaan. Run free Fajah. [emoji3590]
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Charlie Angel schreef: di 12 mei 2026, 14:59 Dit is echt zo vreselijk om mee te maken. Zo onverwacht vanuit het niets.
Je prachtige poedelmeisje. Nog veel te Jong. Maar het is zo vreselijk herkenbaar wat jij nu doormaakt. Alleen bij mijn meisje was het waarschijnlijk haar hart en zag ik haar voor mijn ogen overlijden.

Heel veel sterkte gewenst met dit onverwachte afscheid. Met de leegte die zij achterlaat. Ik hoop dat uiteindelijk het fijne leven wat je haar hebt geboden, de liefde die je haar hebt gegeven, troost zal bieden.

Ik zal jouw lieve poedelmeisje nu ook hier laten gaan. Run free Fajah. [emoji3590]
Ja het is vreselijk om te zien
Maar wat jij zegt bij jouw meisje met der hart ook. Ik nu ook dat al 3 x meegemaakt.
1 was een chihuahua van 7 jaar onder mijn handen gestorven.
1 was een ( geadopteerd )oudje Sint Bernard , dat was een hart aanval . Dus moest alsnog naar dierenarts.
En mijn border collie ook waarschijnlijk hartaanval, idem dito naar dierenarts.
Die beelden vergeet je niet meer hè :'( :'(
Charlie Angel
Moderator

Nee, die beelden blijven terugkomen. Jij hebt dat wel echt te vaak meegemaakt zeg. [emoji17]
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Charlie Angel schreef: wo 13 mei 2026, 03:22 Nee, die beelden blijven terugkomen. Jij hebt dat wel echt te vaak meegemaakt zeg. [emoji17]
Ja echt teveel ja
Maar ja veel honden gehad . Mijn zoon zegt ook hoe meer dieren hè heb hoe meer je afscheid moet nemen. Tja is wel zo , alleen op de manier hoe is niet leuk. Nou bedoel ik niet dat inslapen leuk is maar dat gaat toch anders .
1 x heeft hij Bandit ( mijn border collie) denk ik gered , hij gaf hem hart massage en hij kwam er weer bovenop.
Maar ja bijna 18 geworden.
Daarom twijfel ik nu dus ook om er 1 bij te nemen :-\
Dit is het grootste nadeel van huisdieren
Charlie Angel
Moderator

kiara schreef: Ja echt teveel ja
Maar ja veel honden gehad . Mijn zoon zegt ook hoe meer dieren hè heb hoe meer je afscheid moet nemen. Tja is wel zo , alleen op de manier hoe is niet leuk. Nou bedoel ik niet dat inslapen leuk is maar dat gaat toch anders .
1 x heeft hij Bandit ( mijn border collie) denk ik gered , hij gaf hem hart massage en hij kwam er weer bovenop.
Maar ja bijna 18 geworden.
Daarom twijfel ik nu dus ook om er 1 bij te nemen :-\
Dit is het grootste nadeel van huisdieren
Dat is ook inderdaad het enige grote nadeel van dieren. En de manier waarop maakt het nog zwaarder,ik heb daar nog steeds heel veel last van.

Sterkte en een dikke knuffel.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Charlie Angel schreef: di 26 mei 2026, 03:13 Dat is ook inderdaad het enige grote nadeel van dieren. En de manier waarop maakt het nog zwaarder,ik heb daar nog steeds heel veel last van.

Sterkte en een dikke knuffel.
Ja klopt zeker de manier waarop.
Bij bandit ( border collie) was het dan wel inslapen maar daarvoor aantal aanvallen gehad. En weet je bij de dierenarts liepen werkelijk de tranen over ze koppie. Dat beeld vergeet ik nooit.
Leek wel of hij iets had van : sorry vrouwtje ik ben op maar vindt het erg voor jou.( ja ik vermenselijk het nu )
Maar zelfs de dierenarts had dat nog nooit gezien.

Jij ook dikke knuffel en ook veel sterkte :bigarmhug:
Charlie Angel
Moderator

[emoji3590][emoji3590]

Plaats reactie