Lykke is in the house!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Lykke is in the house!
Dank je wel allemaal - ook namens ons madammeke
Wat een knapperd, en die ogen zo mooi . Heel fijn dat er weer een hond gered is uit het asiel.
Heel veel plezier met haar .
Heel veel plezier met haar .
Heel veel plezier (en geduld
) met Lykke, ze is een knaptoet!
Hoe spreek je haar naam uit?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Min of meer als ‘Lieke’ Eigenlijk is de Y een iets andere klank dan de IE (in het Noors de I en de Y) maar kniesoor die daar op let… ik heb ook in het Noors moeite verschil te horen / uit te spreken.- pien - schreef: za 13 jun 2026, 10:11 Heel veel plezier (en geduld) met Lykke, ze is een knaptoet!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
We hebben de eerste nacht gehad. Het is gelukt zonder bench, met geduld. Ongeveer 20x van het bed af sturen in het eerste uur (terwijl ik ook de slappe lach kreeg), zo’n beetje elk uur een lebber in mijn gezicht, knuffel geven, rondje naar de andere kant van het bed om te checken of meneer er ook nog is en dan ging ze weer in de mand. Dus we hebben allemaal wat geslapen
Had ik al verteld hoe lief ze is?
Had ik al verteld hoe lief ze is?
Geweldig! 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooowww, wat schattig! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je probeert streng te zijn terwijl je de slappe lach hebt
En hoe ze bij manlief gaat kijken, concludeert: oké, hij is er nog, alles in orde, en dan tevreden en opgelucht in haar mand kruipt. Klinkt als een fantastisch lief meisje!
En vandaag een lekkere wandeling? Ik zag op regnradar.se dat er nogal wat buien hangen in jullie omgeving, maar hopelijk lukt het om tussendoor even de benen te strekken met elkaar!
En vandaag een lekkere wandeling? Ik zag op regnradar.se dat er nogal wat buien hangen in jullie omgeving, maar hopelijk lukt het om tussendoor even de benen te strekken met elkaar!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vanmorgen al gewandeld, nu ruzzztAnne in Zweden schreef: za 13 jun 2026, 12:19 Ooowww, wat schattig! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je probeert streng te zijn terwijl je de slappe lach hebtEn hoe ze bij manlief gaat kijken, concludeert: oké, hij is er nog, alles in orde, en dan tevreden en opgelucht in haar mand kruipt. Klinkt als een fantastisch lief meisje!
Knap hoor, die rust! Die is al helemaal thuis 
Siberienne schreef: za 13 jun 2026, 10:21 We hebben de eerste nacht gehad. Het is gelukt zonder bench, met geduld. Ongeveer 20x van het bed af sturen in het eerste uur (terwijl ik ook de slappe lach kreeg), zo’n beetje elk uur een lebber in mijn gezicht, knuffel geven, rondje naar de andere kant van het bed om te checken of meneer er ook nog is en dan ging ze weer in de mand. Dus we hebben allemaal wat geslapen
Had ik al verteld hoe lief ze is?![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Die ziet eruit alsof ze haar plekje helemaal heeft gevonden!
Die hoort gewoon bij jullie 
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een snap en schattig meisje zeg! Ze is zo leuk! En wat een geweldige naam. [emoji3590][emoji3590]
Ik kan niet wachten op alle mooie avonturen die ze gaat beleven, maar eerst een beetje rust in haar koppie.
Heel veel geluk en liefde met jullie geweldige meisje. [emoji8][emoji8]
Ik kan niet wachten op alle mooie avonturen die ze gaat beleven, maar eerst een beetje rust in haar koppie.
Heel veel geluk en liefde met jullie geweldige meisje. [emoji8][emoji8]
Klinkt als een heerlijke clown
Die heeft perfecte huisje gevonden 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Madam vond de wandeling te kort. Buiten is leuk. Heen en weer naar de vuilnisbak en alleen klein extra rondje is niet goed genoeg. ((Meneer was even in de garage, stinkende vuilniszak en taart op ‘t aanrecht af stond te koelen. Dus ik dacht ‘ik neem haar maar even mee).
Nu zit ze bij de deur actie op te eisen