Lief dat je er naar vraagt Hanna...
Ze is inmiddels geopereerd, ik had hier al eerder even gelezen maar had het nog niet kunnen opbrengen om te reageren.
Pippa heeft 2 grote operatiewonden die heel ongelukkig bijelkaar komen en er daardoor net niet genoeg huid was om prettig te kunnen hechten. Op dat punt staat het dus strak, het leek wel een stukje stof wat in plooien bijelkaar geregen was

inmiddels is dat wel iets verbeterd maar goed is het nog niet. Ze hadden er extra hechtingen ingezet want ze waren bang dat het open zou springen.
We hebben echt vreselijke dagen en nachten gehad. En in het begin werd ik niet helemaal serieus genomen omdat ik bleef aandringen op meer of andere pijnmedicatie. Gelukkig uiteindelijk wel de DA zelf gesproken en die kon mij beter begrijpen. Inmiddels had ik zelf de bijsluiters van de pijnstillers al opgezocht en zelf opgehoogd. Toen we de pijn beter onder controle hadden ging ze weer eten. Alleen bleef er een groot probleem, ze wou niet gaan liggen. 24 uur heeft ze gestaan, ze viel letterlijk om van de slaap. Staand sliep ze in mijn handen. Haar vasthouden tegen me aan ging niet ivm de wonden. Ik ondersteunde haar met mijn handen onder haar kop en borst en dan deed ze wat korte slaapjes. Daar hebben we een sedatiemiddel voor gekregen wat ze in de avond krijgt.. dat helpt en zo krijgen we allemaal weer wat rust.
Vandaag op controle geweest. Ze waren heel blij dat de wond niet open was gegaan, de extra hechtingen zijn verwijderd en daarmee hebben we weer een beetje onze Pippa terug. Thuis gekomen is ze in haar favoriete mandje gaan liggen, dat kon ze afgelopen dagen niet.
Nu even kijken wat de nacht brengt, omdat ze heel de dag elke keer toch is gaan liggen heb ik haar nog niet haar "slaapmiddel" gegeven...
Spijt heb ik er enorm van...dit had beter geweest als ze haar een 2de keer hadden geopereerd. Maar ik ben geen dierenarts en moet dus vertrouwen op hun kennis en kunde..had ik hier ook maar enig idee van gehad dan had ik het niet zo gedaan.
Het bultje op haar flank was goedaardig, een tumor ontstaan vanuit een haarzakje. De melkliertumor is niet onderzocht, dat is volgens hun altijd foute boel nu of in de toekomst. Doordat het bij Pippa nog zo klein was en ze heel de melklijst hebben verwijderd is voor hun daarmee de kous af....gewoon verder zoals hiervoor.