Ik weer thuis, maar Cissy moest blijven en is nu in de hospital...
Ze had hogere koorts en was meer uitgedroogd dan gisteren.
Eerst foto's gemaakt en daar is eigenlijk niks bijzonders aan te zien, er is in ieder geval geen verstopping.
Maar de bloedonderzoek wijst uit dat haar amylase meer dan verdubbeld is, (is nu 2321 en normaal is 350-1050) dat wijst erop dat ze pancreatitis heeft, er is dus wat verkeerds met de alvleesklier.
De lipase en albumen zijn ook ietsie hoger, maar niet zoals de amylase.
Ze moet nu minstens 2 dagen in de hospital blijven en aan 'n infuus voor de vocht in te brengen.
Morgenmiddag gaan ze dan water aan haar geven wat ze zelf moet oplikken, en kijken of ze dat dat binnen kan houden.
Wanneer ze niet gaat spugen dan proberen ze later 'n beetje eten, en wanneer dat er ook in blijft dan is hopelijk de pancreas tot rust gekomen en dan mag ze 'n vrijdag weer naar huis.
Wanneer ze blijft spugen, dan moet er 'n vrijdag 'n ultrasound gemaakt, OF word er kijk operatie gedaan om uit te vinden of er ergens 'n tumor bij de pancreas of de maag zit,(dat kunnen ze niet op deze foto's zien)
Dus niet zo goed nieuws....
Ik zie wel dat ze echt niet lekker voeld, en ik heb geen idee hoe of waarom ze dit nou opeens krijgt...
ik hoop alleen maar dat het net zo gauw over is als dat het is begonnen.
Maar ik weet dat ik geen andere keus heb dan haar bij de DA te laten zodat ze vlug kan opknappen,
maar ik voel me wel zwaar waardeloos om met 'n riem zonder hond eraan thuis te komen.....