wat geef jij je hond s'morgens?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:wat geef jij je hond s'morgens?

Floortje
1-ster
1-ster

Bericht door Floortje »

mijn hond krijg ook 's ochtends de helft en 's avonds de andere helft
Doedels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Doedels »

[quote="sterrekind"]
bedankt voor de reacties.
Mijn hond weegt 30 kilo en krijgt 500 gram versvoer.
Ondanks dat ik het best goor vind geef ik mijn hond versvoer omdat het beter voor haar is. Ik wilde het niet s'morgens gaan geven omdat ik er dan helemaal misselijk van wordt. :(.
Maar ik wil dat mijn hond niet te kort komt dus misschien moet ik s'morgens ook maar wat versvoer geven. Denken jullie dat ik wel genoeg voer? Een paar kilootjes afvallen kan geen kwaad.

[/quote]Je zou 's morgens af een toe een eitje of yoghurt kunnen geven als je daar minder misselijk van wordt. Wat is het streefgewicht van jouw hond?
Sofie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sofie »

's morgens krijgt ze KVV en 's avonds de andere halft KVV of BARF.
sterrekind
1-ster
1-ster

Bericht door sterrekind »

Hai,

Ik ga het gewoon proberen, smorgens kvv en s'avond kvv. Geven jullie je hond in de ochtend minder dan in de avond? Hoeveel gram geven jullie per dag? Ik hou me nu aan de 20 gram per kilo.
Doedels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Doedels »

[quote="sterrekind"]
Hai,

Ik ga het gewoon proberen, smorgens kvv en s'avond kvv. Geven jullie je hond in de ochtend minder dan in de avond? Hoeveel gram geven jullie per dag? Ik hou me nu aan de 20 gram per kilo.
[/quote]Ik geef 's ochtends even veel als 's avonds. Hafan krijgt 20 g/Kg, Petr 30g/Kg Ze zijn allebei heel slank.
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

geef Ike de ene helft van z'n voer smorgens en de andere helft sávonds, heb echt geen last van vieze luchtjes hier :)
LaSkyler
3-sterren
3-sterren

Bericht door LaSkyler »

Bas krijgt van mij 's morgens de helft en 's avonds de helft. Ik moet ook nog wennen aan de geur, ben pas een week over ;) Maar als ik zie hoe lekker hij het vindt en omdat ik weet dat het goed voor hem is heb ik het ervoor over :)
MoniqueAppels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MoniqueAppels »

[quote="sterrekind"]
bedankt voor de reacties.
Mijn hond weegt 30 kilo en krijgt 500 gram versvoer.
Ondanks dat ik het best goor vind geef ik mijn hond versvoer omdat het beter voor haar is. Ik wilde het niet s'morgens gaan geven omdat ik er dan helemaal misselijk van wordt. :(.
Maar ik wil dat mijn hond niet te kort komt dus misschien moet ik s'morgens ook maar wat versvoer geven. Denken jullie dat ik wel genoeg voer? Een paar kilootjes afvallen kan geen kwaad.

[/quote]

Dan geef je je hond pas te eten nadat je zelf gegeten hebt. De kans op misselijk worden is dan minder ;)
bassie

Bericht door bassie »

ik geef bassie s`morgens brokken en dat vind ie heel erg lekker alleen de mais wat er in zit dat legt ie op de grond ;)
Laatst gewijzigd door bassie op vr 14 okt 2005, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
202spots

Bericht door 202spots »

[quote="bassie"]
ik geef bassie s`morgens brokken en dat vind ie heel erg lekker alleen de mais wat er in zit dat legt ie op de grond ;)
[/quote]
Knappe bassie hoor, eet zeker met mes en vork ???

Plaats reactie