POLL vastendag(en)
Moderator: Lizzy
Re:POLL vastendag(en)
Eens in de zoveel tijd heeft mijn hond een dag geen trek in eten en dus stelt hij zelf een vastendag in. Maar in princiepe (of uit princiepe
) krijgt hij van mij gewoon elke dag 1 maaltijd voorgeschotelt.
Hier twee maaltijden per dag 's morgens op een vast tijdstip omdat ik moet gaan werken en 's avonds altijd op onregelmatige tijden
Geen vastendag.
Ik gaf altijd 2 maaltijden op onregelmatige tijden.
Sinds ik op Ameland ben geweest (stapcontact workshop), voer ik de hele dag door en beloon ik voortdurend, dus krijgt Borke helemaal geen maaltijden meer. belonen deed ik noodgedwongen met brokken, maar nu heb ik een drogmachine en doe ik het weer met vers.
Ik wil dit langzaam afbouwen naar de hele dag belonen en dan 's avonds een grote maaltijd op onregelmatige tijden.
Ik gaf altijd 2 maaltijden op onregelmatige tijden.
Sinds ik op Ameland ben geweest (stapcontact workshop), voer ik de hele dag door en beloon ik voortdurend, dus krijgt Borke helemaal geen maaltijden meer. belonen deed ik noodgedwongen met brokken, maar nu heb ik een drogmachine en doe ik het weer met vers.
Ik wil dit langzaam afbouwen naar de hele dag belonen en dan 's avonds een grote maaltijd op onregelmatige tijden.
Geen vastendag en lekker 2 barfmaaltijden per dag.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

5 maaltijden per week, gemiddeld. Waarvan sommige grote en sommige kleinere. Ik ben aan het toewerken naar zoveel eten als ze in een keer kunnen verstouwen met daarna uiteraard 1 of 2 dagen niks, maar dat doe ik heel langzaam en voorzichtig.
Met name aan Tara merk ik dat ze het beter doet op minder grote maaltijden vergeleken bij elke dag iets. Ze krijgt even veel, tegenwoordig zelfs minder dan vroeger, maar wordt er toch dikker op. En dat is niet omdat ze minder doet
Dus is mijn conclusie dat ze beter verteert. En Kátur mutst minder over z'n eten nu hij weet dat er morgen wel eens niks zou kunnen komen.
Met name aan Tara merk ik dat ze het beter doet op minder grote maaltijden vergeleken bij elke dag iets. Ze krijgt even veel, tegenwoordig zelfs minder dan vroeger, maar wordt er toch dikker op. En dat is niet omdat ze minder doet
- Pauline
- 5-sterren

Geen vastendag.
De een eet 2x per dag; de ander 1x per dag (en 's ochtends een heel klein beetje, denk zo'n 20 gram omdat ik het anders zo zielig vind
)
De een eet 2x per dag; de ander 1x per dag (en 's ochtends een heel klein beetje, denk zo'n 20 gram omdat ik het anders zo zielig vind
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier geen vastendagen...ze krijgen twee keer per dag eten, op vrij gezette tijden.
-
Timmy
Ik heb geen vastendagen. Ik zie er absoluut het nut niet van in. Tim eet één keer per dag, 's avonds.
Gr.
Linda
Gr.
Linda
Hier geen vastendagen en lekker 2 x happen per dag. 
- Charlie Angel
- Moderator
Hier 2 kvv maaltijden per dag en geen vastendagen.
- - Judith -
- 5-sterren

Twee keer per dag bikken hier: 's morgens en 's avonds.
En geen vastendag!
En geen vastendag!
Laatst gewijzigd door - Judith - op vr 14 okt 2005, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
2x per dag een maaltijd, GEEN vastendag
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
geen vastendag, 2 x per dag eten, niet op een vast tijdstip en de hoeveelheden kunnen wisselen.
Ik zal Zingaro vertellen dat hij boft.
Ik zal Zingaro vertellen dat hij boft.
-
202spots
OOOOOhhhww OOOhhwww.....Judith van Sam schreef: Twee keer per dag bikken hier: 's morgens en 's avonds.
En geen vastendag!
ik had nog niet genoeg koffie op en was niet helemaal wakker......laat ik me nou verslikken toen ik "Twee keer per dag BLIKKEN hier"
zag staan
He...gelukkig had ik 't niet goed gelezen 8)
Dat dacht ik ook202Spots schreef: OOOOOhhhww OOOhhwww.....
ik had nog niet genoeg koffie op en was niet helemaal wakker......laat ik me nou verslikken toen ik "Twee keer per dag BLIKKEN hier"
zag staan![]()
He...gelukkig had ik 't niet goed gelezen 8)