effecten van vers op de gezondheid van de kat?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:effecten van vers op de gezondheid van de kat?
Nee, kan het niet vinden. Volgens mij was het een artikel over enten en niet over verslvees.
Maar dat is natuurlijk wel reuze interessant om in de bieb te plaatsen!Hitam schreef: Nee, kan het niet vinden. Volgens mij was het een artikel over enten en niet over verslvees.
Voor wie het in een opgemaakte versie wil lezen, het staat nu ook hier: http://users.pandora.be/bw/Barf%20en%20kvv%20PDF.pdfsylvia schreef: Ja vooral daar mijn monitor niet helemaal jofel is , goed idee van dat koekje![]()
Bedankt voor het atikel, ik vind het een prima stuk.
Mail je er later prive nog wel even over, als ik weet hoeveel ruimte ik in het blad heb, maar moet eerst nog mijn eigen verhaal schrijven
Mail je er later prive nog wel even over, als ik weet hoeveel ruimte ik in het blad heb, maar moet eerst nog mijn eigen verhaal schrijven
Ja graagHitam schreef: Volgens mij heb ik ook ooit een artikel geschreven over versvleesvoeding voor katten. Zal even kijken. Als ik het kan vinden mail ik het je.
Bij mij is het blad binnen!sylvia schreef: Ik heb ook pas een stukje geschreven voor een kattenblad (dezelfde als Wenne, ik krijg hem ook opgestuurd)