vleesmolen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re:vleesmolen

tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

AstridStraver schreef: Maar ji kan ze toch wel goedkoper leveren zeker?
We zijn er wel mee bezig ;)
Het moet uiteraard een goed apparaat zijn die niet na een paar keer gebruiken in de soep loopt.
jon
5-sterren
5-sterren

Bericht door jon »

He, wat een prachtig ding die electrische. Dat zou voor Lhaki met z'n kleine porties en z'n tiskonterige gedrag ten aanzien van karkassen en ander bot ideaal zijn. Wel aardig aan de prijs, maar ja je doet er dus tijden mee. Waar heb je dat ding gekocht als ik vragen mag? Want bij BCC en expert enzo hebben ze alleen van het soort dat je zo de soep in draait!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

tieneke schreef: We zijn er wel mee bezig ;)
Het moet uiteraard een goed apparaat zijn die niet na een paar keer gebruiken in de soep loopt.
Nou als je zo ver bent dan lijkt me dat reuze handig.
500 Euro is mij te gortig en voor een handmachine ben ik gewoon te lui en vind ik mijn aanrechtblad te mooi.
~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

jon schreef: He, wat een prachtig ding die electrische. Dat zou voor Lhaki met z'n kleine porties en z'n tiskonterige gedrag ten aanzien van karkassen en ander bot ideaal zijn. Wel aardig aan de prijs, maar ja je doet er dus tijden mee. Waar heb je dat ding gekocht als ik vragen mag? Want bij BCC en expert enzo hebben ze alleen van het soort dat je zo de soep in draait!
In Belgie
http://www.nemegeer.com --> Promotie ---> Bereidingen (klik op de afbeelding)
De rechtstreekse link is http://www.nemegeer.com/Diamond_08Bereidingen.pdf
Ik heb de nr 12.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op do 29 dec 2005, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie