Ja, dat vrees ik van wel ja. Ergo, de volgende ent-reactie kan zelfs nog erger zijn. Dat hebben wij dus met Brutus gezien en hoe hij op de Parvo enting reageerde. Dat was dus iedere keer erger tot hij er bijna dood aan ging.....Doedels schreef: Gelukkig zijn ze weer opgeknapt. Ik denk ook dat de kans op een reactie bij de volgende enting groot is.![]()
entreactie?
Moderator: Lizzy
Re:entreactie?
Gelukkig hou ik Madelief zelf en die gaat maar minimaal geent worden.Lizzy schreef: Ja, dat vrees ik van wel ja. Ergo, de volgende ent-reactie kan zelfs nog erger zijn. Dat hebben wij dus met Brutus gezien en hoe hij op de Parvo enting reageerde. Dat was dus iedere keer erger tot hij er bijna dood aan ging.....
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet niet of het nog steeds onderdeel is van Petr's entreactie, maar vandaag laat hij rotte eier winden en drukt af en toe zijn anaalklieren leeg. Hij zit ook heel verbaasd aan zijn anus te likken 
Oh jippieDoedels schreef: Ik weet niet of het nog steeds onderdeel is van Petr's entreactie, maar vandaag laat hij rotte eier winden en drukt af en toe zijn anaalklieren leeg. Hij zit ook heel verbaasd aan zijn anus te likken![]()
-
Lil
Kun je dat die van mij leren, ik moet ze altijd leegknijpen, dat doet hij zelf nietDoedels schreef: Ik weet niet of het nog steeds onderdeel is van Petr's entreactie, maar vandaag laat hij rotte eier winden en drukt af en toe zijn anaalklieren leeg. Hij zit ook heel verbaasd aan zijn anus te likken![]()
-
Doedels
- 5-sterren

- Contacteer:
Lil schreef: Kun je dat die van mij leren, ik moet ze altijd leegknijpen, dat doet hij zelf niet![]()