entreactie?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re:entreactie?

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Doedels schreef: Gelukkig zijn ze weer opgeknapt. Ik denk ook dat de kans op een reactie bij de volgende enting groot is. :(
Ja, dat vrees ik van wel ja. Ergo, de volgende ent-reactie kan zelfs nog erger zijn. Dat hebben wij dus met Brutus gezien en hoe hij op de Parvo enting reageerde. Dat was dus iedere keer erger tot hij er bijna dood aan ging.....
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Lizzy schreef: Ja, dat vrees ik van wel ja. Ergo, de volgende ent-reactie kan zelfs nog erger zijn. Dat hebben wij dus met Brutus gezien en hoe hij op de Parvo enting reageerde. Dat was dus iedere keer erger tot hij er bijna dood aan ging.....
Gelukkig hou ik Madelief zelf en die gaat maar minimaal geent worden.
Doedels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Doedels »

Ik weet niet of het nog steeds onderdeel is van Petr's entreactie, maar vandaag laat hij rotte eier winden en drukt af en toe zijn anaalklieren leeg. Hij zit ook heel verbaasd aan zijn anus te likken :P
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Doedels schreef: Ik weet niet of het nog steeds onderdeel is van Petr's entreactie, maar vandaag laat hij rotte eier winden en drukt af en toe zijn anaalklieren leeg. Hij zit ook heel verbaasd aan zijn anus te likken :P
Oh jippie :-X
Lil

Bericht door Lil »

Doedels schreef: Ik weet niet of het nog steeds onderdeel is van Petr's entreactie, maar vandaag laat hij rotte eier winden en drukt af en toe zijn anaalklieren leeg. Hij zit ook heel verbaasd aan zijn anus te likken :P
Kun je dat die van mij leren, ik moet ze altijd leegknijpen, dat doet hij zelf niet :-X
Doedels
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Doedels »

Lil schreef: Kun je dat die van mij leren, ik moet ze altijd leegknijpen, dat doet hij zelf niet :-X
;D ;D Ik tref altijd van die types. Mijn vorige hond deed het bij grote stress. Petr wappert met de anaalklieren als hij last van rommelende darmen heeft.

Plaats reactie