Lever
Moderator: Lizzy
-
herder_lover
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:Lever
hoeveel lever voeren jullie dan, als het gaat om runderlever of kalfslever? Ik bedoel dat zijn vrij grote stukken, kippenlevers zijn klein
Snijden jullie er dan een plak af??
-
bas rouge
- 5-sterren

- Contacteer:
Lever knip ik. Ik voer het circa 1 keer per tien dagen, meestal kalfslever of kiplever. Heb momenteel een hele zak kalkoenlever, die krijgen ze dus de komende tijd. Ik denk 300-400 gr. per keer aan drie honden. Twee grote (35 kg., en 1 kleintje 9 kg.)herder_lover schreef: hoeveel lever voeren jullie dan, als het gaat om runderlever of kalfslever? Ik bedoel dat zijn vrij grote stukken, kippenlevers zijn kleinSnijden jullie er dan een plak af??
-
judith1967
- 5-sterren

Ga volgende keer toch maar even langs islam center voor kalfs of lamslever.
nouja,voorlopig wacht ik er even mee met voeren,want cairo heeft even genoeg kippelever gehad met zijn verstopping.
nouja,voorlopig wacht ik er even mee met voeren,want cairo heeft even genoeg kippelever gehad met zijn verstopping.
Liever geef je lever rauw natuurlijk. Probeer het koken anders af te bouwen door er eerst de kook overheen te gooien, daarna alleen gekookt water overheen te gooien en dan langzaam de 2/4 gekookt water en 1/4 rauw en zo langzaam naar 100% rauw. En probeer ook zeker andere leversoorten!
Lever snij ik in stukjes.
Borke is dol op kippenlever, lamslever, runderlever maar eendenlever wil hij weer niet.
Hij is trouwens ook dol op gedroogde lever en dat gaat geweldig, ook ideaal om grotere kauwsnacks van te maken en absoluut reukloos en vetvrij (dus niet kleverig).
Borke is dol op kippenlever, lamslever, runderlever maar eendenlever wil hij weer niet.
Hij is trouwens ook dol op gedroogde lever en dat gaat geweldig, ook ideaal om grotere kauwsnacks van te maken en absoluut reukloos en vetvrij (dus niet kleverig).
-
veronique
- 3-sterren

Dat bedoelde ik ook hoor Lizzy, Ik vul de waterkoker, die slaat af als het water kookt en dat giet ik over de lever. Dus is het vlees niet echt gekookt hé. Ik ga het zeker afbouwen en dan zien we welLizzy schreef: Liever geef je lever rauw natuurlijk. Probeer het koken anders af te bouwen door er eerst de kook overheen te gooien, daarna alleen gekookt water overheen te gooien en dan langzaam de 2/4 gekookt water en 1/4 rauw en zo langzaam naar 100% rauw. En probeer ook zeker andere leversoorten!