Dankje Truus....tja want ook Meid moet morgen naar de da. die heeft 2 bultjes in haar buik en ik heb daar geen goed geveol bijTruus schreef: Een hele geruststelling he Liesbeth. Jakkes...het is nu wel genoeg he. Succes morgen!
Noa, alweer Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Noa, alweer Pfffff
Ach jeetjezurca schreef: Dankje Truus....tja want ook Meid moet morgen naar de da. die heeft 2 bultjes in haar buik en ik heb daar geen goed geveol bij![]()
Sterkte vandaag Liesbethzurca schreef: Dankje Truus....tja want ook Meid moet morgen naar de da. die heeft 2 bultjes in haar buik en ik heb daar geen goed geveol bij![]()
Over Noa voel ik me nu iets beter...
Ze knijpt niet veel meer met haar oog, haar randje om het oog is bijna niet meer rood en het oog zelf lijkt er ook beter uit te zien..
Vanmorgen mn eigen da gebeld, ze willen even kijken hoe diep het is en dan zal ik waarschijnlijk zalf mee krijgen en...een abkuur
Nou ik hoop toch echt dat dat niet nodig is want zowel Noa als ik kunnen geen pil meer zien 
Vanavond om 19.00uur hebben we een afspraak staan...
Ze knijpt niet veel meer met haar oog, haar randje om het oog is bijna niet meer rood en het oog zelf lijkt er ook beter uit te zien..
Vanmorgen mn eigen da gebeld, ze willen even kijken hoe diep het is en dan zal ik waarschijnlijk zalf mee krijgen en...een abkuur
succes (nu) 
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje het zit jou en natuurlijk Noa ook niet mee zeg. Ik hoop maar dat het niets ernstig is en dat het zonder nog een kuurtje over kan gaan. sterkte ermeezurca schreef: Over Noa voel ik me nu iets beter...
Vanmorgen mn eigen da gebeld, ze willen even kijken hoe diep het is en dan zal ik waarschijnlijk zalf mee krijgen en...een abkuurNou ik hoop toch echt dat dat niet nodig is want zowel Noa als ik kunnen geen pil meer zien
Hoop dat alles in orde is 
Zo heb je niets en zo heb je iets,sterkte
Zo heb je niets en zo heb je iets,sterkte
We zijn er weer...
Noa haar oog is zo licht beschadigt dat er bijna niks meer aan te zien is..
Voor een week een zalfje mee gekregen en dat vier maal daags smeren...Dat leed komen we wel weer te boven...
Voor een week een zalfje mee gekregen en dat vier maal daags smeren...Dat leed komen we wel weer te boven...
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
whew, gelukkig maarzurca schreef: We zijn er weer...
Ja idd. Ik had nu echt niet 2maal slecht nieuws kunnen krijgen...conleeuw schreef: whew, gelukkig maar![]()
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
kan ik me echt iets bij voorstellen hoor, maar je kan weer even opgelucht adem halenzurca schreef: Ja idd. Ik had nu echt niet 2maal slecht nieuws kunnen krijgen...
Nog even een vraagje;
Heeft iemand tips/trucs hoe een oog van een kat te zalven??
Ik moet het in mn eentje doe dus kat vast houden, tubetje vast houden, oogje openen, zalf erin smeren..
Euhhhmmm knoeiboel vier maal daags
Ik moet het in mn eentje doe dus kat vast houden, tubetje vast houden, oogje openen, zalf erin smeren..
Euhhhmmm knoeiboel vier maal daags
Mwaa...(zie mn andere topic hier "Help"conleeuw schreef: kan ik me echt iets bij voorstellen hoor, maar je kan weer even opgelucht adem halen![]()
heb zelf geen katten: maar inwikkelen in een handdoek? Dan kan ze sowieso al niet zo makkelijk weg... 
Succes!
Succes!
Dwangbuisje maken van een badlaken op de grond gaan zitten , ingepakte kat tussen je benen en de zalf in de ogen doen, en ehhhhhhhhhh succeszurca schreef: Nog even een vraagje;
Euhhhmmm knoeiboel vier maal daags![]()