Cindy.............please please please doe jezelf een plezier en zorg dat je op je strepen staat. (en top dat kappen meegaat). Ik ben er met Gandor geweest en wat een kl*te nazorg is er in Gent !!!!Cindy de Wolf schreef: Hoi Helen,
Wij horen al veel vaker dit soort verhalen over Utrecht vandaar dat wij naar Gent gaan. Maarten Kappen gaat overigens wel mee. Als ik het niet vertrouw laat ik hem het infuus aanleggen e.d. Dat zal hij vast wel doen. Ik hoop dat ze een oorzaak vinden en ook niet geheel onbelangrijk dat er wat aan gedaan kan worden. Ook al twijfel ik hier sterk aan.
Groetjes,
Cindy
Op 28 november is Gandor geopereerd aan LPC & OCD in zijn linkerelleboog.
OP 13 januari moesten we voor de 1ste controle terug. We zijn er welgeteld 10 minuten met studenten bezig geweest en 2 minuten met een DA. Gandor zijn poot was onwijs dik en mijn eigen DA die had m terug gezet op de Rimadyl.
Gent eiste dat we hem DIRECT van de Rimadyl afhaalden, ondanks zijn dikke poot, en zeiden erbij dat hij maar pijn moest hebben want dan bleef hij rustig. ??? Wij zeiden nog duidelijk dat het heel erg slecht ging met Gandor, maar dat maakten niets uit want we moesten toch terug komen op 24 februari en dan werden er wel foto's gemaakt.
Op woensdag 17 jan stonden we weer bij onze eigen DA. Gandor gebruikte zijn poot helemaal niet en de poot was megadik. Mijn DA heeft m weer terug gezet op de Rimadyl.
Sinds vandaag zit Gandor op de prednisolon.
En geloof mij .......24 februari heeft Gent een zwaar probleem met ons.
En als ze niet gratis evt weer opereren mag Gent dus no way never het mes meer in ons hondje zetten.
Want als blijkt dat er nog/weer een probleem zit hadden ze dit de 13de januari kunnen zien op een foto !!!! En had mijn ukkepuk niet 7 verloren weken gehad.
Dus please sta op je strepen, want Gent is echt geen rozegeur en maneschijn. Een "kennisje" van mij heeft haar Labje moeten laten inslapen na 3 operaties aan hetzelfde euvel in Gent.
Succes in ieder geval....en kom voor je hondje op.