Het is inmiddels prima in orde, er wordt gesmuld.
westie met gevoelige maag, hoe overzetten?
Moderator: eelke
Re:westie met gevoelige maag, hoe overzetten?
We hebben een paar daagjes rustig aan gedaan met de voeding. Iets minder vers en toen weer rustig opgebouwd.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

-
Annieke
- 3-sterren

- Contacteer:
Ik zal ook even laten horen hoe het gaat met Cedric;
Mijn moeder heeft wat moeite met de maandprijs van Rodi of CB, dus we zijn begonnen met Smuldier. Hij krijgt nu ruim een week elke dag 200 gram, en hij doet het tot nu toe heel goed!
Heeft hele kleine poepjes, mooi donker, verschillen nog wel in stevigheid maar het ziet er al beter uit dan die gele Pedigree-slierten.
Ik heb z'n vlees niet eens overgegoten met warm water, omdat op dat moment de boiler van slag bleek te zijn en geen warm water meer gaf. Maar aangezien er geen problemen kwamen van direct 'koud' voer heb ik het maar meteen zo gelaten.
Het gaat dus tot nu toe beter dan verwacht!
Mijn moeder heeft wat moeite met de maandprijs van Rodi of CB, dus we zijn begonnen met Smuldier. Hij krijgt nu ruim een week elke dag 200 gram, en hij doet het tot nu toe heel goed!
Heeft hele kleine poepjes, mooi donker, verschillen nog wel in stevigheid maar het ziet er al beter uit dan die gele Pedigree-slierten.
Ik heb z'n vlees niet eens overgegoten met warm water, omdat op dat moment de boiler van slag bleek te zijn en geen warm water meer gaf. Maar aangezien er geen problemen kwamen van direct 'koud' voer heb ik het maar meteen zo gelaten.
Het gaat dus tot nu toe beter dan verwacht!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

geweldig
ga er voor !!!!!!!!!!!!!!!!
ga er voor !!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat prima zo te horen