toch maar enten dan...

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re:toch maar enten dan...

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Sennaruby schreef: Waar woon je en wanneer ga je op vakantie? Ik heb altijd al stiekem een newfoundlander willen hebben en het lijkt me super om op hem te passen!

We wonen in een gigagroot, lekker koel huis met veel water in de buurt, ik werk thuis, dus ik ben bijna altijd thuis en verder heb ik teefjes als gezelschap! Hij is hier welkom hoor, maar ik heb al twee andere die ook willen dus het hangt er een beetje vanaf wanneer je op vakantie gaat!

Groetjes,

Fieke
Ohw, ohw, dat klinkt meer dan fantastisch :D!!! Een kleine hint (van de grote bemoei-al, moi ;D): Yvonne logt niet dagelijks aan maar haar email adres staat in haar profiel, zichtbaar 8) ;D!
Sennaruby
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sennaruby »

Ik zal haar mailen, de hint is duidelijk ;D

Groetjes,

Fieke
Ivonne
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ivonne »

Nou, ik kan gelukkig melden dat het probleem zich heeft opgelost (neemt niet weg dat ik het onwijs lief vind dat mensen hier op BP de bereidheid zouden hebben gehad om Bas op te vangen...... dit hou ik zeker voor de toekomst in gedachten :-*)

Bas gaat toch naar zijn vaste logeeradres; zij zijn er daar van overtuigd dat het geen probleem zal zijn omdat de gezondheidsperikelen bijna voorbij zijn...... Ik heb uitgebreid met hen gesproken en durf het ook aan om Bas daar weer naar toe te doen.

Voor de toekomst moet ik maar kijken hoe het gaat en anders inderdaad hulp inroepen via BP.... waar vind je anders mensen met dezelfde ideeen en liefde voor honden dan hier!

Nogmaals ik vind het echt heel lief dat er hier mensen zijn die mee denken voor een oplossing... ik was gister gewoon even van de leg doordat mijn ex zijn toezeggingen "zomaar" introk zonder gevoel voor welke verantwoordelijkheid dan ook.
Sennaruby
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sennaruby »

Dat kan ik me voorstellen...

Maar ik ben blij dat je voor Max toch een andere oplossing hebt kunnen vinden! Maar ik vind het stiekem wel erg jammer :'( ;)

Groetjes,

Fieke
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Sennaruby schreef: Dat kan ik me voorstellen...

Maar ik ben blij dat je voor Max toch een andere oplossing hebt kunnen vinden! Maar ik vind het stiekem wel erg jammer :'( ;)

Groetjes,

Fieke

Wie is MAX ??? ??? :P
Sennaruby
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sennaruby »

Sorry, ik bedoel natuurlijk Bas.... Ik zit nogal met een hond die Max heeft in mijn hoofd, vandaar de verwarring... Stom, stom, stom :-[

Groetjes,

Fieke
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Gelukkig een goede oplossing voor Bas :D

Plaats reactie