heb je al verschil gemerkt?Karin & Pyrs schreef: en ik heb het inmiddels in huis
Ik moet de 3 ieniemienie korreltjes oplossen en dan kan ik vanaf morgen beginnen.
Ik laat wel weten of ik er wat van merk![]()
alternatieve tekenpreventie ????
Moderator: Lizzy
Re:alternatieve tekenpreventie ????
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee, ........................Netty schreef: heb je al verschil gemerkt?
ik ben nog niet begonnen
Ik ga NU water koken, af laten koelen en oplossen
waar kun je dat spul kopen en heb je eventueel een merk naam.Karin & Pyrs schreef: Nee, ........................
ik ben nog niet begonnen
Ik ga NU water koken, af laten koelen en oplossen![]()
Tof heeft hier nergens last van maar in verweggiestan risselt het van die klerebeesten
per keer heb ik er wel eens een stuk of 20 van ghaar afgehaald, ze zaten zelfs in een kluwen op haar navel, juk
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb het via een bekende van mij: http://www.vetcare.nlNetty schreef: waar kun je dat spul kopen en heb je eventueel een merk naam.
hoe heet het?Karin & Pyrs schreef: ik heb het via een bekende van mij: http://www.vetcare.nl
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
LedumC30, zie eerste bericht, ook voor de doseringNetty schreef: hoe heet het?![]()
Ehm, waar precies op de site kan ik er wat meer over vinden, volgens mij kijk ik niet goed, en heb wel interesseKarin & Pyrs schreef: ik heb het via een bekende van mij: http://www.vetcare.nl
Ik kom met geen mogelijkheid in de webwinkel 
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Het staat ook niet op die site vermeld.amber13 schreef: Ehm, waar precies op de site kan ik er wat meer over vinden, volgens mij kijk ik niet goed, en heb wel interesse![]()
Ik heb de tip van Carina Smeets zelf gekregen.
Zij is het zelf nu ook aan het uitproberen bij haar honden.
Zij heeft de Ledum op voorraad en je kan het bij haar bestellen.
Je kunt haar gewoon een mailtje sturen en je mag gerust zeggen, dat je de informatie van mij hebt gekregen.
Inmiddels zijn mijn korreltjes opgelost en gaan wij zo allemaal een "shot" nemen
ik wacht even op het resultaat bij jouw hondenKarin & Pyrs schreef: Het staat ook niet op die site vermeld.
Ik heb de tip van Carina Smeets zelf gekregen.
Zij is het zelf nu ook aan het uitproberen bij haar honden.
Zij heeft de Ledum op voorraad en je kan het bij haar bestellen.
Je kunt haar gewoon een mailtje sturen en je mag gerust zeggen, dat je de informatie van mij hebt gekregen.
Inmiddels zijn mijn korreltjes opgelost en gaan wij zo allemaal een "shot" nemen![]()
Ook ik wacht het resultaat vol spanning af, laat je nog even horen of het helpt??
(neehoorbenhelemaaalnietongeduldig
)
(neehoorbenhelemaaalnietongeduldig
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, hoor vandaag allemaal de 2e ronde gehad en Tinker (de teken-poes) weer leeggeplukt van teken en voor de 1e keer kunnen geven.amber13 schreef: Ook ik wacht het resultaat vol spanning af, laat je nog even horen of het helpt??
(neehoorbenhelemaaalnietongeduldig![]()
)
Gif heb ik nog niet gebruikt voor de katten, maar wel bij Tinker PETVITAL van CANINA en dat helpt GEEN R*K !!
Ik weet niet of het toeval is, maar ik had vandaag en gisteren ca. 1 uur NA innemen een beetje misselijk gevoel
Kijken of dat morgen weer zo is ........