Tja, ik krijg ook regelmatig kleine honden achter me aan als ik met mijn grote hond ren. Maar dat betekent nog niet dat mijn hond al die kleine hondjes maar dood probeert te bijten! Kolder dus. Als haar grote sterke hond kleine hondjes bijt moet ze dat beest muilkorven, verder niet zaniken. Als mijn hond het in zijn hoofd haalt een klein hondje echt gemeen te pakken (zoals jij beschreven hebt) dan zou ik hem hoogspersoonlijk al zijn botten in zijn lijf met mijn blote handen breken! Kom nou. Als etterige kleine hondjes niet van ophouden weten (komt vaak genoeg voor!) zal ik er zelf voor zorgen dat ze mijn hond met rust laten.
Kees
ps: ik zou nooit mijn hond zijn botten breken he, dit was bij wijze van spreken!!!
moeite met blaffen na hondenbeet
Moderator: Lizzy
-
roefus
Re: moeite met blaffen na hondenbeet
[quote="andres"]
We hebben vanavond kontakt gehad met de eigenaresse. Volgens haar heeft het ermee te maken dat kleine honden altijd in de aanval gaan?!! Ze betaalt zich scheel aan rekeningen van de da. Toch heeft ze hem nu gemuilkorfd. Dat zegt m.i. wel wat. We kunnen de rekening naar haar opsturen. Toch baal ik ervan, nou zit ie weer vol met antibiotica en heeft ie nog steeds problemen met blaffen, alhoewel het langzaam beter lijkt te gaan. Als het a.h. einde van de week niet over is moeten we terug naar de d.a.
[/quote]
Nou, als ze zich scheel betaalt aan rekeningen van de da, dan was dit dus duidelijk niet de eerste keer.
Heeft ze veel te lang gewacht met die muilkorf

Ik hoop voor jou dat het snel beter gaat met jouw hondje
Wat een schrik.
We hebben vanavond kontakt gehad met de eigenaresse. Volgens haar heeft het ermee te maken dat kleine honden altijd in de aanval gaan?!! Ze betaalt zich scheel aan rekeningen van de da. Toch heeft ze hem nu gemuilkorfd. Dat zegt m.i. wel wat. We kunnen de rekening naar haar opsturen. Toch baal ik ervan, nou zit ie weer vol met antibiotica en heeft ie nog steeds problemen met blaffen, alhoewel het langzaam beter lijkt te gaan. Als het a.h. einde van de week niet over is moeten we terug naar de d.a.
[/quote]
Nou, als ze zich scheel betaalt aan rekeningen van de da, dan was dit dus duidelijk niet de eerste keer.
Heeft ze veel te lang gewacht met die muilkorf
Ik hoop voor jou dat het snel beter gaat met jouw hondje
Wat een schrik.
Nou, wij hebben Joey al 7 jaar en hij heeft nog nooit een andere hond gebeten, groot noch klein. Hij doet wel eens bazig (staart in de lucht en grommen) als hij een andere reu tegenkomt. Maar dat is honds gedrag volgens mij, dan mag een (grotere) hond hem op de rug leggen, maar dan moet het klaar zijn. Dit was echt bij de keel grijpen en da's wat anders.Casey schreef: Tja, ik krijg ook regelmatig kleine honden achter me aan als ik met mijn grote hond ren. Maar dat betekent nog niet dat mijn hond al die kleine hondjes maar dood probeert te bijten! Kolder dus. Als haar grote sterke hond kleine hondjes bijt moet ze dat beest muilkorven, verder niet zaniken. Als mijn hond het in zijn hoofd haalt een klein hondje echt gemeen te pakken (zoals jij beschreven hebt) dan zou ik hem hoogspersoonlijk al zijn botten in zijn lijf met mijn blote handen breken! Kom nou. Als etterige kleine hondjes niet van ophouden weten (komt vaak genoeg voor!) zal ik er zelf voor zorgen dat ze mijn hond met rust laten.
Kees
ps: ik zou nooit mijn hond zijn botten breken he, dit was bij wijze van spreken!!!
Zegt al genoeg toch?andres schreef: We hebben vanavond kontakt gehad met de eigenaresse. Volgens haar heeft het ermee te maken dat kleine honden altijd in de aanval gaan?!! Ze betaalt zich scheel aan rekeningen van de da. Toch heeft ze hem nu gemuilkorfd. Dat zegt m.i. wel wat. We kunnen de rekening naar haar opsturen. Toch baal ik ervan, nou zit ie weer vol met antibiotica en heeft ie nog steeds problemen met blaffen, alhoewel het langzaam beter lijkt te gaan. Als het a.h. einde van de week niet over is moeten we terug naar de d.a.
Gelukkig betaalt ze de kosten, maar zelf zou ik de volgende keer een stukkie hout meenemen op de wandeling...voor het geval dat...ditzelfde monster weer losloopt.
-
MariekeLost2
- 3-sterren

Ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je hond, het is wel even schrikken als zoiets gebeurt. En hoop echt dat je de rekening betaalt krijgt. Maar wat een onzin zeg dat ze kleine honden schuld geeft. Ik loop nu twee jaar met mijn hond hier in de buurt, en ga straks als het 1 oktober is, weer bij de Hoornse Plas lopen hier in de stad Groningen. Daar lopen op een drukke zondagmiddag wel honderd honden los. Ik heb nog nooit meegemaakt dat kleine hondjes in gevecht gaan met grote honden. Wat een enorme onzin zeg. Natuurlijk wordt er wel eens gevochten, maar in deze mate heb ik het nog nooit meegemaakt.
Die mevrouw moet naar cursus en heel rap. Je kunt zo'n dier wel muilkorven, maar je kunt met training ook een heleboel bereiken. Neemt niet weg natuurlijk dat deze hond permanent gemuilkorft moet blijven. Deze is nooit weer te vertrouwen.
Die mevrouw moet naar cursus en heel rap. Je kunt zo'n dier wel muilkorven, maar je kunt met training ook een heleboel bereiken. Neemt niet weg natuurlijk dat deze hond permanent gemuilkorft moet blijven. Deze is nooit weer te vertrouwen.