vlees voeren slecht???
Moderator: Lizzy
-
sylvia
Re: vlees voeren slecht???
Lintwormbesmetting kun je ook oplopen van rundvlees maar dan met name van biefstuk en tong,en hoe groot de kans daarop is zal ook wel meevallen daar je als mens deze besmetting ook op kan lopen als je deze produkten niet goed gaar eet,en ik lust heel graag,medium gebakken biefstuk,filet american,en rauwe tartaar en heb er nog nooit een worm besmetting van opgelopen,dus ik denk dat het daarom wel meevalt met besmetting via rundvlees,de kans bestaat maar volgens mij is het minimaal
Ach, er zijn zoveel manieren waarop een hond besmet kan raken met allerlei soorten wormen... Onze hond eet katten-stront. Ook een goeie manier om aan wormen te komen! Ik geloof er wel heilig in dat een hond met een goeie darmflora korte metten maakt met wormen. En, middelen als knoflook en pompoenpitten en probiotics (en kokos?!) kunnen de hond(darm) daarbij helpen. Nou, je kunt dan je hond ook altijd nog ontwormen...
Wormen zijn (voor mij) al helemaaaaal geen reden om geen rauw vlees te geven. In tegendeel.
Groetjes, Lizzy
Wormen zijn (voor mij) al helemaaaaal geen reden om geen rauw vlees te geven. In tegendeel.
Groetjes, Lizzy
Nou, dan had ook al lang niet één, maar een heel nest lintwormen moeten hebben!
Biefstuk schroei ik alleen ff dicht aan beide kanten (zou hem 't liefst rauw eten) en ook ik ben gek op filet americain en rauwe tartaar! Dus

Lintwormbesmetting kun je ook oplopen van rundvlees maar dan met name van biefstuk en tong,en hoe groot de kans daarop is zal ook wel meevallen daar je als mens deze besmetting ook op kan lopen als je deze produkten niet goed gaar eet,en ik lust heel graag,medium gebakken biefstuk,filet american,en rauwe tartaar en heb er nog nooit een worm besmetting van opgelopen,dus ik denk dat het daarom wel meevalt met besmetting via rundvlees,de kans bestaat maar volgens mij is het minimaal
-
sylvia
Ja dat bedoel ik dus,ik eet dat soort dingen ook rauw en biefstuk ook alleen dicht geschroeid,dus die wormen zullen best wel meevallenNou, dan had ook al lang niet één, maar een heel nest lintwormen moeten hebben!Biefstuk schroei ik alleen ff dicht aan beide kanten (zou hem 't liefst rauw eten) en ook ik ben gek op filet americain en rauwe tartaar! Dus
![]()
![]()
![]()
Lekker hè, zo'n biefstukkie, dat het bloed eruit loopt als je erin snijdt, en lekker knof dr'op

-
sylvia
Lekker hè, zo'n biefstukkie, dat het bloed eruit loopt als je erin snijdt, en lekker knof dr'op![]()
![]()
Het is maar waar je van houdt Ester 8) En, laten we eerlijk zijn, in de natuur is het ook eten of gegeten worden hoor ;)author=ester link=board=250;num=1056732571;start=15#21 date=06/30/03 om 20:53:20]Juch gatver
Ben ik blij dat ik geen vlees eet. Bleh :-/[/quote]
-
ester
In de natuur wel. Maar niet in deze verharde maatschappij daar komt bij: mensen kunnen moreel nadenken, dieren niet 8)
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Ester,
Heb jij nog nooit een worteltje horen schreeuwen als je hem fijnhakt???
Je hebt mazzel dat in Nederland woont want in sommige landen vreten ze je hond op
Heb jij nog nooit een worteltje horen schreeuwen als je hem fijnhakt???
Je hebt mazzel dat in Nederland woont want in sommige landen vreten ze je hond op
-
ester
Haah, een brokkenhond
, met stukjes versvlees erin.Hahah grapje jongens