De rede dat ze het niet graag hebben dat je erbij bent is dat het eerder is gebeurd dat iemand er toch niet tegen kon en flauw viel. ik weet van mezelf dat dit niet zal gebeuren. ik kan uitstekend tegen bloed en ik heb hier thuis wel engere dingen gedaan moet dieren (dode dieren wel te verstaan
ik heb gezegd dat ik volgende week terug bel en als ik erbij mag zijn een afspraak maak voor begin maart. Ik heb bij deze mevrouw aan de telefoon al een goed gevoel ook omdat ze toch de optie erbij blijven niet gelijk helemaal uitsloot. ze zei ook direct dat het wel altijd mogelijk is om erbij te zijn als ze in slaap valt en dat ik er weer bij mag als ze wakker moet worden. Dat heb ik bij mijn eigen DA nog niet gehoord. bij hun is het ook 40 euro duurder.
De prijs maakt mij opzich niet zo veel uit maar als je niet onnodig geld uit hoeft te geven doe ik het ook niet. Als ik daar binnen stap en ik heb geen goed gevoel ga ik net zo makkelijk weer naar buiten. 8)
bedankt voor de adviezen ik denk dat ik het zo ga doen als ik hier boven heb beschreven en als het niet dit DAcentrum wordt dan wel een andere waar ik er wel bij mag zijn.
Tja het lijkt mij ook logisch dat ze haar onderzoeken voor ze onder narcose gaat maar deze DA wilde eerst persé een apart consult ongeveer een week voor ze zouden castreren en ze moest eerst krolls geweest zijnLoeka schreef: Robin, ik kijk nog naar andere dingen.
- Mag ik er bij zijn als ze wakker wordt en onder narcose gaat(ik doe dit altijd!)
- hoe is de "uitslaapruimte", in geval van katten die niets van honden moeten hebben, zonder honden!(is overigens bijna nergens, maar als je bij het wakker worden mag zijn mogen ze vaak in hun eigen bench/draagbox in een aparte ruimte wakker worden)
Je had het ook over een consult van te voren. Bij veel da's zit dit bij de operatiekosten inbegrepen. Ik zou het echt heel raar vinden als ze het diertje niet eerst onderzoeken of het de operatie wel aankan. Het is wel een serieuze operatie hoor, ze gaat helemaal onder narcose en daar zitten altijd risico's aan. En de buik gaat helemaal open...
Enne eerst krols geweest zijn, is echt onzin!