Testikels, geen succes.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Testikels, geen succes.

Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Zowel de dame als de heer eten hier lamsbal...
Golum
3-sterren
3-sterren

Bericht door Golum »

hahaha, ik weet niet of ik thuis met ballen aan kan komen, ik zal ze dan iig zelf moeten geven denk ik  :D Manlief was ook al niet zo'n fan van gedroogde stierenpik die ik met een snoeischaar in stukjes knipte  ;D
Arme jongen, hihi
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Inge en Bono schreef: Zowel de dame als de heer eten hier lamsbal...
Even off-topic  :-[ Ik weet niet wie wie is, maar de rechtse in je onderschrift...........wat een kanjer !!!  :-*
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Vanochtend nog maar es geprobeerd..... Heb het heel klein gesneden en hij heeft met lange tanden een paar stukjes opgegeten.... De rest liet hij staan... Goed, dit hoef ik dus niet meer voor hem te kopen!

Rachel.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

pippy schreef: Even off-topic  :-[ Ik weet niet wie wie is, maar de rechtse in je onderschrift...........wat een kanjer !!!  :-*
Dan ook maar ff off-topic  ;)
Dank je wel!!  :) Dat is Bono, onze hondenman in huis!  :smitten:
Dinah
1-ster
1-ster

Bericht door Dinah »

Alle dames hier lusten wel een testikeltje. En ook onze logee-reutjes lusten ze best. Ik vraag me alleen af van welk beest ze komen. 'Amourettes' staat er bij de islam slager op de lijst, onder 'lam'. Maar kan een lam zo'n testikels hebben???  :o Wat moet dat zijn als dat beest groot was geworden :D
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Ze hebben ze hier met smaak opgegeten. Jonas doet maar een paar pogingen om te kauwen en slikt het daarna maar zo door. Floor probeert er stukjes vanaf te trekken en doet er dus heel lang over.
Maar lekker vinden ze het wel  ;)
Bernadette
4-sterren
4-sterren

Bericht door Bernadette »

Ik heb het nog nooit gegeven... lijkt me ook niets....
Breezer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Breezer »

Haha ik had Breezer ook een testikel gevoerd. Omdat hij niet wist wat ie er mee aan moest ging ie hem "begraven" in z'n bench. Dat doet ie met alles wat ie niet direct op wil eten maar wel interresant vindt. Dus ik dat ding er weer uitgehaald. Afijn dan maar in de keukenmachine. Gadver wat is dat ranzig zeg! Splash zeg dat ding en toen had ik een bak vol testikeldrap. Breezer ruikt eraan, likt, kokhalst half en loopt met opgeheven neus weg. Afijn geen testikels meer voor Breezer dus!
Dogshome
2-sterren
2-sterren

Bericht door Dogshome »

Ze zijn er hier niet echt gek op,maar eten het wel.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Breezer schreef: Haha ik had Breezer ook een testikel gevoerd. Omdat hij niet wist wat ie er mee aan moest ging ie hem "begraven" in z'n bench. Dat doet ie met alles wat ie niet direct op wil eten maar wel interresant vindt. Dus ik dat ding er weer uitgehaald. Afijn dan maar in de keukenmachine. Gadver wat is dat ranzig zeg! Splash zeg dat ding en toen had ik een bak vol testikeldrap. Breezer ruikt eraan, likt, kokhalst half en loopt met opgeheven neus weg. Afijn geen testikels meer voor Breezer dus!
:o :o ;D ;D
Dinah
1-ster
1-ster

Bericht door Dinah »

Breezer schreef: Haha ik had Breezer ook een testikel gevoerd. Omdat hij niet wist wat ie er mee aan moest ging ie hem "begraven" in z'n bench. Dat doet ie met alles wat ie niet direct op wil eten maar wel interresant vindt. Dus ik dat ding er weer uitgehaald. Afijn dan maar in de keukenmachine. Gadver wat is dat ranzig zeg! Splash zeg dat ding en toen had ik een bak vol testikeldrap. Breezer ruikt eraan, likt, kokhalst half en loopt met opgeheven neus weg. Afijn geen testikels meer voor Breezer dus!
;D ;D ;D
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Die van mij moesten ook even aan de testikels wennen, maar na een tijdje van onderzoek, is het ze nu duidelijk hoe ze ze moeten eten. Ik moet wel zeggen dat ik ze niet zo vaak testikels geef.

Plaats reactie