siberische kitten van 18 weken en cb

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: siberische kitten van 18 weken en cb

Loeka
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Loeka »

Ja leuk he de reacties van da's, hahaha, deze blere duidelijk weer de vertegenwoordiger na  ;D Alhoewel eigenlijk diep triest...
exroom
1-ster
1-ster

Bericht door exroom »

doordat het gisteren zo'n succes was: de kippennek, wou ik er vanavond eigenlijk weer 1 geven.

of zeggen jullie, dat wordt teveel, of kan ik met gerust hart elke avond zo'n ding geven.

Babouscka weegt precies 2 kg, we geven nu s'morgens 50 g. tussen de middag 50 gram en s'avonds weer 50 gram, als ik bij cb op de site kijk, is eigelijk 50 g per kilo lichaamsgewicht bij een kitten voldoende, we geven dus nu eigelijk teveel of valt dat wel mee?

of kan ik beter 2 x 50 gram geven en s'avond een kippennek?
of wie heeft een tip, ze komt overigens niet "los" buiten, daar hebben we een cattery voor gebouwd.
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Kippennekken zijn heerlijk om te knagen en de tanden schoon te houden. Ik zou gewoon geven wat je denkt dat goed gaat, je ziet het wel als hij te dik wordt of minder gaat eten.

Jeetje, zijn er nu ook al ras-specifieke kattenbrokken  :o :o
Het moet toch niet gekker worden  >:(
Loeka
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Loeka »

Maar natuurlijk alleen voor rassen die veel voorkomen, de rest levert niet genoeg op natuurlijk..... :P
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Loeka schreef: Maar natuurlijk alleen voor rassen die veel voorkomen, de rest levert niet genoeg op natuurlijk..... :P
Terwijl toch de overgrote meerderheid van de nederlandse katten van het ras HTK is ... flinke markt zou je zeggen, maarja, die doen het maar met HTK-voer ;D ;D
Loeka
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Loeka »

Vandaag in de aanbieding: Siamees brokjes, Maine Coon brokjes en HaTeKa brokjes  ;D
Debora
4-sterren
4-sterren

Bericht door Debora »

Joh, ik kreeg van de da zelfs een proefzakje brokjes voor de gecastreerde kater mee  nadat ik mijn kater had laten castreren  ???
exroom
1-ster
1-ster

Bericht door exroom »

als da beoefen je dan ook een schitterend beroep, met beesten omgaan, net zolang doorgaan met proberen tot dat iets werkt, werkt het niet, dan geef je het op en zeg we hebben alles geprobeerd, het spijt me! :sorry:, ondertussen ben je als klant enkele honderen euro's lichter.  :(

Ondertussen smeer je alle klanten het eten van HILL aan, leuk voor de provisie en het kerstpakket, niet te vergeten de reisjes die je mag maken. :coolio:

net zoals gisteren, eerst gebeld wat kost chippen? nou dat was makkelijk 38.50 euro,
wat kost een ontworm kuur: 15 euro was het antwoord, dat is duur zei ik, ja u kunt natuurlijk ook een pilletje nemen >:(, maar dat is erg lastig en zeker niet aan te raden!, wat kost dat dan? 5 euro!
Alsof ik geen pilletje bij haar naar binnen krijg!

nou wij naar binnen, dokter gaat haar bekijken, bevoelen, etc, heb ik niet omgevraagd, bij de balieen bij het maken van de afspraak, echt gezegd alleen chippen en 3 pilletjes!

Nou toen moesten we afrekenen, chip 38.50, 3 x pil 15 euro = 53.50 had ik zelf uitgerekend.
Dus niet, de rekening bedroeg 88.50 euro! (is bijna 200 gulden)
Ik dus hoe kan dat nou weer, tja consultkosten!, ik werd gek! ik heb 53.50 betaald na een discussie van 15 minuten, zakkenvullers  >:(
Loeka
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Loeka »

Debora schreef: Joh, ik kreeg van de da zelfs een proefzakje brokjes voor de gecastreerde kater mee nadat ik mijn kater had laten castreren ???
:2funny: :2funny: :'(
Annicha
2-sterren
2-sterren

Bericht door Annicha »

exroom schreef:

nou wij naar binnen, dokter gaat haar bekijken, bevoelen, etc, heb ik niet omgevraagd, bij de balieen bij het maken van de afspraak, echt gezegd alleen chippen en 3 pilletjes!

Nou toen moesten we afrekenen, chip 38.50, 3 x pil 15 euro = 53.50 had ik zelf uitgerekend.
Ik dus hoe kan dat nou weer, tja consultkosten!, ik werd gek! ik heb 53.50 betaald na een discussie van 15 minuten, zakkenvullers >:(

;D ;D ;D ik wou dat ik het lef had maar zal zeker aan je denken de volgende keer ....
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Ik dus hoe kan dat nou weer, tja consultkosten!, ik werd gek! ik heb 53.50 betaald na een discussie van 15 minuten, zakkenvullers
Waarom vind je 't raar om voor 'n bezoek of consult te betalen dan?
Of verwacht je dat ie de chip er gratis in zet :-\
roefus

Bericht door roefus »

Wat een leuk beestje  :D
En laat die da maar lekker smoren, tis toch gewoon heerlijk dat ze al zo geniet van kippennekjes  ;)
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Hier eten de katten. ouwe Zipper, HTK kat van 17 jaar oud en Simply Red, kruising Somali/HTK van bijna 2 jaar ook voornamelijk rauw. Kippenekken en karkassen gaan erin als koek. Maar ook allerlei soorten rundvlees, zoals kop-, spier-en orgaanvlees. Zipper eet zelfs stukken runderpens! Als ik die aan het snijden ben voor de honden staat meneer naast me op z'n achterpootjes te bedelen. Verder barfen ze ook, want ze kunnen vrij buiten lopen en komen regelmatig met een prooi thuis. Die gaan ze dan heerlijk luidruchtig in de bijkeuken zitten opeten :-\ Nou ja, het blijven roofdieren he :)
exroom
1-ster
1-ster

Bericht door exroom »

202spots schreef: Waarom vind je 't raar om voor 'n bezoek of consult te betalen dan?
Of verwacht je dat ie de chip er gratis in zet :-\
Ja dat vind ik belachelijk, als je van te voren belt, om een afspraak te maken, voor het zetten van een chip, daarbij vraagt hoevel dat kost,
dan vind ik het raar, dat daar achteraf extra kosten bovenopkomen!, wettelijk gezien mag dat niet eens.
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

exroom schreef: Ja dat vind ik belachelijk, als je van te voren belt, om een afspraak te maken, voor het zetten van een chip, daarbij vraagt hoevel dat kost,
dan vind ik het raar, dat daar achteraf extra kosten bovenopkomen!, wettelijk gezien mag dat niet eens.
Sorry hoor,wanneer je naar de DA gaat dan weet je van te voren dat het 'n consult gaat worden voordat je de deur in gaat en er iets gedaan word.
Ik begrijp dat je niet eerder bij deze DA geweest bent, dus dan had je OOK moeten vragen wat 't bezoek kost..
Ik vind 't nu net zoiets als naar de trimsalon voor wasbeurt gaan en dan alleen de shampoo wil betalen ::)

Plaats reactie