Bedankt voor de bevestigingconleeuw schreef: lizzy, die honden van jou houden jou wel lekker bezig zeg, nee 200 + pillen is niet veel, ze kunnen heelwat hebben, je wil niet weten hoeveel actieve kool er bij een kind die iets vermoedelijks heb ingenomen naar binnen wordt gejast, dus daar zou ik me zeker niet druk om maken. Ik denk dat de enige wat ze er aan zullen overhouden is mogelijk een zwarte toet en zeer zeker pik zwarte ontlasting.sorry
ik mag niet lachen, maar het is toch wat. Ik zou ze geloof ik ook maar orgaan geven en de botten achterwegen laten, met het achterliggende idee, alles er wat sneller doorheen, maar ik wist helemaal niet dat brem zo giftig was
nou vreten mijn honden graag een takje of twee, wat boombast kan er ook altijd wel in, verder let ik nooit zo goed op wat ze wel of niet allemaal aan stokjes, takjes en dies meer naar binnen werken, toch zal ik nu wel wat beter opletten
sterkte met de twee ettertjes
![]()
Je mag wel lachen hoor! Het is ook eigenlijk wel om te lachen. Nu, achteraf
Brem is niet zo heel giftig. Het doet eigenlijk alleen wat wanneer ze er veel van binnen krijgen. Het is een soortgelijke werkzame stof (volgens de DA he) als nicotine. Dus ze kunnen er onrustig van worden maar er zelfs een ademhalingsstilstand van krijgen, in grote hoeveelheden. Aangezien Linga nogal een echte houtvreter is en ik niks meer van de wortel van de plant terug vond, heb ik besloten toch geen risico te nemen. Liever veel Norit dan een ademhalingsstilstand....
Maar goed, van 2 takjes worden ze dus niet ziek!
De etters liggen overigens nog steeds languit uit te buiken. Niks aan het handje. Linga was nogal pissig dat ze de tuin niet meer in mocht. Maar daar wil ik ze dus even niet meer hebben, zonder toezicht