Arthrose, wat kan ik geven?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Arthrose, wat kan ik geven?

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

neill schreef: Wat erg toch!! Na jaren van geld uitgeven en verre verplaatsingen, zelfs naar het buitenland heb ik na jaren iets gevonden die echt helpt en geen marktkraamprodukt is !!!  Ik vertel het aan vrienden die hetzelfde succes hebben ermee. Dan laat ik iedereen weten hoeveel voordeel iedereen zou hebben dit eens te proberen, en stuit het op ongeloof!! WEL!! Wij zijn met velen tevreden en als onze trouwe vriend er goed bij is dat is dat voor mij ook zo! Jullie hoeden toch ook van hen? Wel ik was en ben heel blij met K. en vertel het aan iedereen, klaar!! Doei en mij hoor je niet meer!!
Ps, doe eens moeite om de site te bezoeken.
Tuuterdetuut! Jij bent snel beledigt zeg! Ben jij niet het Nederlandse verkooppunt voor dit spul dan?
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

neill schreef: Dan laat ik iedereen weten hoeveel voordeel iedereen zou hebben dit eens te proberen, en stuit het op ongeloof!! WEL!!
Uhhh ik zeg nergens dat dit spul niet zou werken, ik ken het niet,ik heb het dus nooit gebruikt en we moeten jou geloven dat jij er heel blij mee bent....prima hoor,ik vind het fijn dat het voor je hond zo goed werkt!
Geef je 't aan jou hond voor artrose?
(Ik zag op de site dat het ook voor darmklachten, diaree en jeuk gegeven word)

Maar goed......ik blijf het gewoon vreemd vinden dat je nergens anders 'n reactie geeft, en alleen maar over dit product kan schrijven.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Ik lees steeds in topics dat bv rimadyl of metacam wordt gegeven als pijnstiller. Ik wil hier toch nog even wat over zeggen.
Die middelen worden vooral voorgeschreven omdat het ontstekingsremmers zijn. Arthrose geeft door irritatie aanleiding tot ontsteking in het gewricht. Daarbij komen allerlei ontstekingsmediatoren vrij en die geven weer aanleiding tot nog meer afbraak van kraakbeen. En dat geeft weer ontsteking etc, zodoende komt het gewricht in een vicieuze cirkel. En daarom is het zaak om de ontsteking te remmen, om verder voortschrijden van de arthrose tegen te gaan.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

neill schreef: Hoi, kijk eens naar wat ervaringen van dierenartsen en mensen over de Kynosil. OOp www.kynosil.be   Heb gehoord dat ze er op faculteiten ook heel tevreden over zijn. Succes ::)
Zou het best willen lezen...maarja...mijn engels hé ::)
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

en weer geen reactie, jammer.....
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Angelique schreef: Zou het best willen lezen...maarja...mijn engels hé ::)
Hebbie zeker die andere knop nie ingedrukt??? 8)
(die met die andere taal bedoel ik...
of lees je misschien ook geen belgies?) :-\
joo-tje
3-sterren
3-sterren

Bericht door joo-tje »

Zo ik ga nog eens een oud topic naar boven halen! Dorothea, je zegt dat rymadil- metacam en waarschijnlijk ook previcox niet alleen ales pijnstiller gebruikt worden maar idd om ontstekingen tegen te gaan. Nu heeft mijn hond idd vooral last van die ontstekingen na een tijdje geen previcox. Maar toch wil ik overstappen op duivelskauw, groenlipmossel en stride. (dat is nu mijn voorlopige conclusie na een heleboel bomen in het bos te hebben bekeken  :P) Zou dit dan ook afdoende helpen tegen die onstekingen en dus verdere afbraak van kraakbeen? Of kan ik toch beter de previcox geven? (wat is het ook een rotspul die artrose...)

Plaats reactie