Nierfalen en Barf/Versvlees voeren
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Nierfalen en Barf/Versvlees voeren
Ooh, zomertje, wat vreselijk! Ik lees je berichtje en alles komt in een flashback terug bij me. Het afscheid van mijn Lief, nog niet zo heel lang geleden. Ik weet hoe moeilijk het voor je is, maar je hebt echt een hele moedige en uit liefde genomen beslissing gemaakt. Het spijt me echt heel erg voor je dat je je lieve Rooie nu moet missen. Maar onthoud dat hij altijd bij je zal zijn, in je hart. 
-
*Robin*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach gossie 
Voel je niet schuldig, je hebt je best gedaan! Hij heeft nog heerlijk kunnen genieten van de kipfilet
Veel sterkte met het verwerken
Voel je niet schuldig, je hebt je best gedaan! Hij heeft nog heerlijk kunnen genieten van de kipfilet
Veel sterkte met het verwerken
Ik lees dit nu pas....
Heel veel sterkte!

Dank voor de lieve reacties.
Als ik het achteraf bekijk dan ging het eigenlijk veel slechter dan we wilden geloven. Je blijft gewoon fanatiek alles proberen, ook deze actie met versvlees was eigenlijk een noodgreep. Maar het is beter zo voor het beestje. Nu moet ik mn Zwartje begeleiden bij het verlies en kunnen we samen treuren.
Qua voeren en ziekten heb ik de laatste maanden erg veel bijgeleerd. Is het toch nog ergens goed voor geweest. Wel jammer dat het niet een paar jaar eerder is geweest dan had Rooie er nog meer aan gehad. Maar onwetendheid kun je jezelf gewoon niet verwijten. De dierenarts vond het wel bijzonder dat ik hem nog zolang heb kunnen overhalen om te eten, dus blijkbaar heb ik het naar omstandigheden de laatste weken toch best goed gedaan. En mn kennis zal ten goede komen aan alle katjes die nog komen gaan en Zwartje natuurlijk
Als ik het achteraf bekijk dan ging het eigenlijk veel slechter dan we wilden geloven. Je blijft gewoon fanatiek alles proberen, ook deze actie met versvlees was eigenlijk een noodgreep. Maar het is beter zo voor het beestje. Nu moet ik mn Zwartje begeleiden bij het verlies en kunnen we samen treuren.
Qua voeren en ziekten heb ik de laatste maanden erg veel bijgeleerd. Is het toch nog ergens goed voor geweest. Wel jammer dat het niet een paar jaar eerder is geweest dan had Rooie er nog meer aan gehad. Maar onwetendheid kun je jezelf gewoon niet verwijten. De dierenarts vond het wel bijzonder dat ik hem nog zolang heb kunnen overhalen om te eten, dus blijkbaar heb ik het naar omstandigheden de laatste weken toch best goed gedaan. En mn kennis zal ten goede komen aan alle katjes die nog komen gaan en Zwartje natuurlijk
Inmiddels zijn we weer wat verder en heb ik weer twee katjes. De carnibest begint nu ook aan te slaan bij Zwartje en Pucky (de kleine nieuwe, 1 jaar) vind het heerlijk. Dus ik ben erg blij en ga proberen ze zoveel mogelijk carnibest te geven ipv ander voer 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Fijn dat je een Pucky bijhebt! En helemaal goed dat het goed met vers voeren gaat.
Fotoos ....
Fotoos ....
Bij deze:Kruimel schreef: Fijn dat je een Pucky bijhebt! En helemaal goed dat het goed met vers voeren gaat.
Fotoos ....

Het is een lang verhaal, maar hij is herstellende van een operatie. Hij heeft bij een auto ongeluk zijn bekken gebroken. Zijn oude eigenaar kon het niet meer betalen en zat zelf in de knoop en wilde hem in laten slapen. Dierenarts heeft hem vervolgens onder de hoede genomen en een nieuwe eigenaar gezocht. Wij dus
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Aaaaaaaaahhh

Wat goed van jou dat je hem hebt opgenomen! Gouden mandje!
Wat goed van jou dat je hem hebt opgenomen! Gouden mandje!