Eens gesproeid, altijd sproeien?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Eens gesproeid, altijd sproeien?

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Als je hem een paar keer aflakt met glitsa dan dringt daar echt geen vocht meer in.
Ik heb hier mee een grenen salontafel gedaan. Gaat heel goed.
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

tt-tjes schreef: Als je hem een paar keer aflakt met glitsa dan dringt daar echt geen vocht meer in.
Ik heb hier mee een grenen salontafel gedaan. Gaat heel goed.
goh volgens mij heb ik nog een ongebruikt blik glitsa staan  :-[
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Momenteel heb ik voor m'n 4 katten 3 kattebakken, maar Zipper en SR komen ook buiten en gaan bij voorkeur buiten hun behoefte doen. Als ze om wat voor reden dan ook niet buiten kunnen, doen ze alles netjes op de bak. Het valt me trouwens op dat ze een "poepbak"hebben en een "plasbak"; de kittens scheiden het afval nog niet ;D, die doen alles in één bak. Ga er morgen trouwens wel een bijhalen, voor Sjuulke. Overigens staan de bakken zo'n beetje overal in huis: één in de kamer (voor de kittens), één bovenaan de trap en één in de bijkeuken, moet nog even uitvissen waar ik die van Sjuulke ga neerzetten, misschien in de bench?
Overigens gebruik ik houtsnippers i.p.v. grit, dat heeft ook met de vuilophaaldienst te maken: ik betaal nl. per gewicht. Houtsnippers kun je in de compostbak gooien, waar ik er twee van heb, dus dat werkt goed. Verder vind ik dat houtsnippers minstens zo goed absorberen als grit, de katten vinden het kennelijk ook prettig in het gebruik en de snippers b;ijven niet zo aan pootjes hangen als grit. En verder zijn die houtsnippers goedkoper dan grit.

Plaats reactie