maar 2% van lichaamsgewicht? en hoe zit het met vis?

Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Re: maar 2% van lichaamsgewicht? en hoe zit het met vis?

Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Neuh met dat leeftijd ga je niet meer 10 km lopen... :-[ dan maar tijdens de vakantie ff wat minder/ lichter... ;D
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Toen ik overstapte van Carnibest naar Barf ben ik inderdaad van 2% uitgegaan.
Nu zitten de mannen op ongeveer 2,5%
Ze werden hier veel te mager op 2% nu zijn ze mooi.

Ik gaf dus 2% Carnibest en nu 2,5% Barf. Dus het is niet altijd zo dat ze minder nodig hebben op Barf.
*Ilse
3-sterren
3-sterren

Bericht door *Ilse »

[quote="Robian"]
Toen ik overstapte van Carnibest naar Barf ben ik inderdaad van 2% uitgegaan.
Nu zitten de mannen op ongeveer 2,5%
Ze werden hier veel te mager op 2% nu zijn ze mooi.

Ik gaf dus 2% Carnibest en nu 2,5% Barf. Dus het is niet altijd zo dat ze minder nodig hebben op Barf.
[/quote]

Ik denk dat ik toch maar ff terug ga naar wat minder, want de dame is behoorlijk uitgedijt. Ze was gister naar de trimster en meestal denk ik daarna, ach het valt wel mee, maar nee het viel tegen. Ze gaat ff wat minder eten, verplicht 2 x per dag ballegooien op het veld, voor mijn meiden, en als ze weer wat beter gevormd is, vinden we de weg wel weer!! Ik gaf 3% carnibest, en deed dat dus ook met barf, nu ff wat minder, wat minder eend en lam, en dan komt ie goed denk!! ;)
Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Ja het is ook soms moeilijk in te schatten, en het aankomen kan zo snel gaan. Ik wil de ribben kunnen voelen zonder druk maarre bij Pim lukt het nog steeds niet  >:(.
Ze zijn ook over van een vastendag naar 4-5 maaltijden per week, en dan nog moet ik de wekelijkse hoeveelheid nog meer naar beneden krikken, en ze zijn ook lekker actief elke dag wel een wandeling van 1,5 uur plus uren buiten plus training plus fietsen.
Enige uitzondering zijn de wedstrijddagen dan is het andere soort inspanning natuurlijk, en vaak eten ze dan zondag avond een grote maal en maandag is bij ons echt een rustdag, dan doe ik niks, mits we dus wedstrijden hebben gehad.

Plaats reactie