Loeka schreef:
Dit zijn grootverbruik prijzen. Ik betaal dit ook. Deze prijzen gelden vanaf 100 kg tegelijk.
Klopt helemaal. Ik haal per keer 35 kilo natuurvoer, 35 kilo vleesmix en 35 kilo lammix en ik betaal dan inderdaad de prijzen vanaf 100 kilo.
Ik heb daar wel een vriezer voor bij moeten kopen maar die investering is er dus zo uit omdat het echt behoorlijk veel scheelt per kilo.
Mieuw schreef:
AAARRGggg!! Wat een koopie!!
Ik betaal voor 1 kilo natuur of vleesmix 4 euro! (Lammix 4,85)
Ik weet nu even niet hoeveel ik kwijt ben per maand, want ik heb kittens rondlopen en die mogen eten zoveel ze willen. Als over een week of 2-3 het merendeel naar z'n nieuwe baasjes verhuisd is zal ik ook eens gaan uitrekenen hoeveel ik per maand kwijt ben.
Dat is ook de normale advies prijs 4 euro per kg natuurvoer,hond natuur is al 3,05 per kg adviesprijs
Tenzij je grotere hoeveelheden koopt,dan wel 2,80 de kg ,geld vanaf 100 kg,maar dan is de vleesmix en of lam ook goedkoper
Laatst gewijzigd door boskat op di 10 jul 2007, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
YaYa schreef:
Klopt helemaal. Ik haal per keer 35 kilo natuurvoer, 35 kilo vleesmix en 35 kilo lammix en ik betaal dan inderdaad de prijzen vanaf 100 kilo.
Ik heb daar wel een vriezer voor bij moeten kopen maar die investering is er dus zo uit omdat het echt behoorlijk veel scheelt per kilo.
Jeetje mineetje. Nu stond ik toch al op het punt om een vriezer aan te schaffen, maar dat maakt het nu wel erg aantrekkelijk. Kan iemand mij vertellen hoeveel inhoud (in liters, want dat staat er ook bij in de winkel) er in je vriezer moet passen om meer dan 100 kilo te kunnen stallen?
En heeft iemand ook voor mij contact gegevens waar ik info kan krijgen om ook per 100 kilo (of meer) in te kopen?
Om 100 rollen cb kwijt je kunnen moet je vriezer 200 liter zijn. Die van mij zit op 202 en het gaat er precies in
Als je op de site van cb kijkt, staan daar de verkooppunten. Voor zover ik weet hanteren die allemaal dezelfde verkoopprijzen en dus ook de grootverbruikprijzen. Die lopen in schalen op. Hoe meer je afneemt hoe groter de korting. De grootste korting is bij 100 kilo of meer.
En honden-en kattencb tellen allemaal samen voor het gewicht. Dit zijn ook de richtlijnen de cb-producent in Bunschoten opgeeft en de cb verkooppunten moeten zich hieraan houden.