Haaks-barf Zalm

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Haaks-barf Zalm

Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

[quote="Jet en Babs"]
Ik eet zelf geen vis. Van de lucht alleen al, ook al is het vers en ik "stel me niet aan", wordt ik al misselijk. Je zal me ook nooit langs een viskraam zien lopen, ik loop om. En als er in een restaurant naast mij vis wordt gegeten is mijn eetlust ook weg....
Maar ik dacht als de lucht "meevalt" in jullie ogen dan kon ik het mischein wel vliegensvlug in hun bakje doen en weglopen. Maar ik ben bang dat het niks wordt.....

Sorry hondjes......
[/quote]
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Gemakkelijker koop je dan een zak sardientjes en die mieter je dan zo, heel, in de voerbak en voer je het buiten. Zo klaar en minder stank dan een gemalen prak uit een worst friemelen, denk ik.
*wendy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *wendy* »

Dat is het probleem bij mij Lizzy  :D
Gandor vreet alleen de HB zalm (ook al met moeite, maar Ruby vind het lekker) of vis uit blik.  >:(
Ruby krijgt vanavond haar eerste zalmkop. Hopen dat zij het wel weet te waarderen.
Dan komen er geen rolletjes meer  ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="*wendy*"]
Dat is het probleem bij mij Lizzy  :D
Gandor vreet alleen de HB zalm (ook al met moeite, maar Ruby vind het lekker) of vis uit blik.  >:(
Ruby krijgt vanavond haar eerste zalmkop. Hopen dat zij het wel weet te waarderen.
Dan komen er geen rolletjes meer  ;D
[/quote]

Sorry, ik heb het ook niet tegen jou maar tegen Jet en Babs. Vergeten te quoten.
Drijver
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Drijver »

Misschien helpt het als je het vóór het ontdooien uit de worst pelt?
Dan hoef je het alleen nog maar te ontdooien en kun je het met je ogen dicht en knijper op je neus snel voor hem neer zetten.
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

[quote="Lizzy"]
Gemakkelijker koop je dan een zak sardientjes en die mieter je dan zo, heel, in de voerbak en voer je het buiten. Zo klaar en minder stank dan een gemalen prak uit een worst friemelen, denk ik.
[/quote]

Dat gaat inderdaad wel lukken denk ik zo.....Sardientjes kan je neem ik aan zo bij de visspeciaalzaak kopen? Sorry hoor, ik ben echt een leek daarin. En hoeveel moet ik dan geven voor een hond van 17 kgs en een pup van 7 kgs?
Oh god, dan moet ik zo'n zaak in.... :o
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

[quote="Jet en Babs"]
Dat gaat inderdaad wel lukken denk ik zo.....Sardientjes kan je neem ik aan zo bij de visspeciaalzaak kopen? Sorry hoor, ik ben echt een leek daarin. En hoeveel moet ik dan geven voor een hond van 17 kgs en een pup van 7 kgs?
Oh god, dan moet ik zo'n zaak in.... :o
[/quote]

Proest ;D

Kom je wel eens bij het IC? Of Sligro? Of Makro? Daar hebben ze ook zakken met diepgevroren sardientjes. Je kunt er gewoon 1 of 2 per week geven, als extraatje. En aan de pup 1 per week. Dat is gewoon een supergezond tussendoortje!
Deesje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Deesje »

ik geef hier de zalmmix van herby.. alle hele vissen worden hier namelijk van een beetje vlees ontdaan en blijven daarna liggen terwijl de gemalen zalm er zo in gaat. Nu ruikt deze ook wel es minder fris, wisselt een beetje, kito eet hem wel met smaak op. Die van HB heb ik nooit geprobeerd..
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Mij lijkt dat het niet veel anders moet ruiken dan versgemalen zalm. Ik maal hele zalmen zelf en het ruikt gewoon naar "echte"zalm. Ja enkele ogen passeren de molen, blik op oneindig en gewoon doormalen.
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

Mmm....nou ik ga me niet aan die HB zalm wagen. Ik ben al een paar keer de ''Visboer" voorbij gelopen en naarbinnen gekeken en elke keer denk ik....ik doe het morgen wel... :(
Anders stuur ik manlief er wel even op af!  :P
Red_Hunter
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Red_Hunter »

[quote="Jet en Babs"]
Anders stuur ik manlief er wel even op af!  :P
[/quote]
Dat is een goede optie.
Ik geef ook sardientjes en omdat je daar niet in hoeft te snijden, ruik je dat niet zo erg.
Verder geef ik ook de zalmmix van Herby.

Groetjes Trudie
Elles0512
3-sterren
3-sterren

Bericht door Elles0512 »

Hoi

Geen van mijn 6 dieren, 5 katten en een hond, vinden de Hb Zalm lekker.
Ik heb 1 keer 2 ponds rollen gehaald, 1 geprobeerd, vonden de poezels niets, hond ook niet. Week later weer eens aangeboden omdat de smaak bij de poezen nogal wisselt ::), maar nee hoor! Hond ook wilde het ook weer niet.
Hoop dat de jouwe het wel lust(en), hier komt het er niet meer in  ;)

Gr Elles

Plaats reactie