Corta RX plus

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Corta RX plus

Dami
3-sterren
3-sterren

Bericht door Dami »

.
Laatst gewijzigd door Dami op zo 30 mar 2008, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Ik ben inmiddels deze Canine Corta-Flx Ultima aan Tor te geven,heeft ietsie andere samenstelling dan de CortaRXplus maar werkt voor Tor geweldig!!
Na 3-4 dagen kon ik al verschil zien,en nu na bijna 2 weken is het zoveel beter dan dat ie was!!
Haast niet te geloven!!
Ik ben blij dat ik iets gevonden heb wat hem helpt,en waar geen nadelige bijverschijnselen van komen.

Afbeelding
http://www.kvvet.com/KVVet/productr.asp ... 58521FDA33
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

202spots schreef: Ik ben inmiddels deze Canine Corta-Flx Ultima aan Tor te geven,heeft ietsie andere samenstelling dan de CortaRXplus maar werkt voor Tor geweldig!!
Na 3-4 dagen kon ik al verschil zien,en nu na bijna 2 weken is het zoveel beter dan dat ie was!!
Haast niet te geloven!!
Ik ben blij dat ik iets gevonden heb wat hem helpt,en waar geen nadelige bijverschijnselen van komen.

Afbeelding
http://www.kvvet.com/KVVet/productr.asp ... 58521FDA33
;) ;) ;) ;) ;) ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Cindy de Wolf schreef: ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Hee Cindy, weer een fan erbij ;D. Wat betalen wij nou ook alweer, voor de 32oz fles? Ik zit trouwens te denken om volgende keer ook deze ultima te proberen. Heb jij die wel eens geprobeerd?
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Die van Cindy kon ik eerst niet vinden en had toen deze besteld..(is ook bijna de helft goedkoper)maar werkt net zo goed!!(denk ik) 8)
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef: Hee Cindy, weer een fan erbij ;D. Wat betalen wij nou ook alweer, voor de 32oz fles? Ik zit trouwens te denken om volgende keer ook deze ultima te proberen. Heb jij die wel eens geprobeerd?
77 dollar en de helft verzendkosten 14 dollar. Ik heb nu ook de ultimate, alhoewel ik de plus besteld had ::), volgens entirely pets is het dezelfde alleen in een ander jasje. Tot op heden ook met deze zeer goede ervaring
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Cindy de Wolf schreef: 77 dollar en de helft verzendkosten 14 dollar. Ik heb nu ook de ultimate, alhoewel ik de plus besteld had ::), volgens entirely pets is het dezelfde alleen in een ander jasje. Tot op heden ook met deze zeer goede ervaring
OK. Ik dacht dat de ultimate juist meer ingredienten bevat. Maar als het goedkoper is als die ik heb, dan zal dat wel niet. Ik houd het bij het oude. Never change a winning team ;D!

Brutus loopt sinds een paar dagen weer slecht. Omdat ik hem niet uit de auto kan tillen door mijn rug. Maar dan geef ik hem een paar dagen extra veel Corta flx en dan loopt hij voor weer redelijk goed! Ik vind het wereldspul!
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Op mijn huidige fles staatl canine corta-flx rx ultimate solution. In een klein hoekje sold to veterinarians only. Contains Hyaluronic Acid, devil's claw, yucca, collagen, creatine.

Guaranteed analysis;
Moisture max 68.00%
Hyaluronic Acid 5mg/2.5ml
Creatine 50mg/2.5ml
Glycine 2.00%
Glutamine 2.00%
Glucuronic Acid 1.00%
Aspartic Acid 1.00%
Lysine 1.00%
Proline 0.62%
Glutamic Acid 0.60%
Arginine 0.42%
Threonine 0.16%

Naast bovenstaande zit erin;
water, sorbitol, dextrose, mucopolysaccha claw, yucca schidigera extract, l-lysine, aspartic acid, l proline, glutamic acid, l arginine, l threonine, animal protein products, collagen hydrolysate, manganese sulfate, pyridoxine hydrochloride, ascorbic acid, l serine, l tyrosine, lvaline, l histidine, l isoleucine, l alanine, guar gum, sodium benzoate.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

202spots schreef: Ik ben inmiddels deze Canine Corta-Flx Ultima aan Tor te geven,heeft ietsie andere samenstelling dan de CortaRXplus maar werkt voor Tor geweldig!!
Haast niet te geloven!!
Ik vergat in mijn blijdschap te zeggen dat ik zo blij voor jullie ben :-*! Fijn, dat Tor het er zo goed op doet!
Dami
3-sterren
3-sterren

Bericht door Dami »

Ik snap er niks meer van, dezelfde fles bij een ander dus bijna de helft goedkoper, terwijl ze bij entirely pets zeggen dat het dezelfde is als Corta RX-plus? Vreemd toch of ben ik nu gek?
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

dianatara schreef: Ik snap er niks meer van, dezelfde fles bij een ander dus bijna de helft goedkoper, terwijl ze bij entirely pets zeggen dat het dezelfde is als Corta RX-plus? Vreemd toch of ben ik nu gek?
Nee het is niet dezelfde. Zoek maar de bestanddelen op van de plus en vergelijk dat met die wij nu hebben. Die Dory heeft is ook goed maar is minder geconcentreerd. Die zal dus aangeraden worden voor relatief weinig klachten zodat je altijd nog "beter" kan.  En is dus automatisch goedkoper. Op die van mij staat nu ook sold to veterinarians only, als het goed is staat dat op die van Lizzy niet, daar zal iets op staan in de trent van recommended by veterinarians.
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

dianatara schreef: Ik snap er niks meer van, dezelfde fles bij een ander dus bijna de helft goedkoper, terwijl ze bij entirely pets zeggen dat het dezelfde is als Corta RX-plus? Vreemd toch of ben ik nu gek?
Ik zal proberen om 't verschil neer te zetten.

#1)Canine Corta-RX Plus 32 ozSale price: $76.99
Canine Corta-RX with Creatine 32 oz  Sale price: $52.99
#3)canine corta-flx rx ultimate solution 8 oz Sale price: $25.99
worde verkocht bij:
http://www.entirelypets.com/cortaflx.html

Canine Corta-Flx Ultimate Solution 8 oz  $14.99        
#2)Canine Corta-Flx Ultimate Solution 32 oz $39.99
word vekocht bij  
http://www.kvvet.com/KVVet/product_fami ... 7231F75619

Ik kan geen column maken...maar de eerste getal is van de
1ste Canine Corta-RX Plus / 2de getal van  Canine Corta-Flx Ultima,(die ik heb) / 3de canine corta-flx rx ultimate solution 8 oz van Cindy...Ik weet niet of Cindy de 8oz heeft...dat was de enige op die website.
Maar ze hebben op die site, ook de Canine Corta-RX with Creatine 32 oz,maar staat ook geen analyses bij,maar ik denk dat die hetzelfde is als wat ik heb...en ziet eruit als wat Cindy heeft(met de creatine)en in die ik heb, zit  ook Devil's claw en Yucca collagen (staat niet bij hoeveel)

# 1       # 2          # 3                  
Moisture Max     68%   -  68%    -   68.00%
Glycine                1%    -  1.00%  -   2.00%
Glutamine        0.50% -   1.00% -    2.00%
Proline             0.46% -   0.31% -    0.62%
Glutamic Acid    0.44% -   0.30%  -  0.60%
Glucuronic Acid  0.88%  - 0.50% -   1.00%
Arginine            0.36% -  0.21%  -   0.42%
Aspartic Acid     0.34% -  0.50%  -   1.00%
Lysine              0.23%  -  0.50%  -   1.00%
Threonine          0.14% -  0.08%  -   0.16%
hyaluronic acid      0        5mg/5ml- 5mg/2.5ml
Creatine                0       50mg/5ml- 50mg/2.5ml
Sylvi@
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ »

Misschien kijk ik er overheen, maar is dit in Nederland te koop?
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

sylvi@ schreef: Misschien kijk ik er overheen, maar is dit in Nederland te koop?
Nee....Cindy Besteld het vanuit de US.
Sylvi@
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ »

Dankje Dory :-*

Plaats reactie