Bindmiddel in vers vlees
Moderator: eelke
Re:Bindmiddel in vers vlees
Goed, nemen we een pond gehakt. Slaan het plat, snijden het in driehoeken, vierkantjes, rondjes voor mijn part. Blijft echt wel bij elkaar zitten.
[quote="oebaya"]
Goed, nemen we een pond gehakt. Slaan het plat, snijden het in driehoeken, vierkantjes, rondjes voor mijn part. Blijft echt wel bij elkaar zitten.
[/quote]
Nee das niet waar,niet als een plak rodi of energique .
Men neme een plak rodi dit moet je soms uitelkaar trekken zo stevig is de hambuger ,met gehakt zonder bindmiddel erin lukt dat dus niet.
[/quote]
Nee das niet waar,niet als een plak rodi of energique .
Men neme een plak rodi dit moet je soms uitelkaar trekken zo stevig is de hambuger ,met gehakt zonder bindmiddel erin lukt dat dus niet.
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 02 mei 2004, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Janet
- 5-sterren

- Contacteer:
En dan hangt het er ook nog vanaf waar je het gehakt haalt
.
Volgens mij wordt het versvlees heeeeel dicht op elkaar geperst/geplet. En, er zit ook zacht gekookte rijst doorheen gemengd. Nou, volgens mij maak je daar wel een plakkend geheel van: kleverige rijst toevoegen aan het vlees, beetje gekookte groente toevoegen, wat vitamines en mineralen, goed roeren en pletten maar die handel!
Volgens mij maak je daar wel een plakje van dat zich niet zo gemakkelijk laat "ontplakken"
.
Maar stel dat er al een beetje zetmeel zou inzitten...., daar gaat toch geen hond dood van?
Volgens mij maak je daar wel een plakje van dat zich niet zo gemakkelijk laat "ontplakken"
Maar stel dat er al een beetje zetmeel zou inzitten...., daar gaat toch geen hond dood van?
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 02 mei 2004, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.