Carnibest wondermiddel?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Carnibest wondermiddel?

Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Ik heb alleen op deze site gelezen, dat er niet voldoende omega-3 in deze voeding zit. Is het zinvol om hem ook nog iets van visolie, makreel of zalm te gaan geven (1x per week)? Of is het verstandiger om kant en klare capsules te kopen?
Ik zou eerst kijken als hij bvb zalm uit blik wil eten en idd een keer per week vis geven. Gaat het echt niet (lust hij geen vis in geen enkele vorm) dan zou ik gaan voor visolie.
Verse vis lijkt mij hierook gewoon het meest gezonde en natuurlijke vorm van omega 3.
Bullmastiff gek
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Bullmastiff gek »

Heb bij mijn Carnibest verkooppunt ook wel eens wat zalmolie gehaald, ik dacht 12 euro voor een fles,, en gewoon af en toe door de Carnibest heen doen!! Werkt perfekt ;)
Serena

Bericht door Serena »

ja dat is wel zo...

Ik zelf gebruik voor mijn eigen hond ook Carnibest.

Wat ik ook voor mijn Hond gebruik is Henne Zalmolie 250 ml.
Dat is goed voor de huid, Henne zorgt voor: essentiële Omega-3 en Omega-6 vetzurengoed werkend afweersysteem.

Mijn hond is 11 jaar jong. heeft geen problemen..

Bevoor ik Carinbest gebruikte: had ik brokken, maar da was mijn hond niet gezond als nu. Mijn hond had probleme met de ontlasting, veel haaruitval, een was te dick. Zij had zelf naar een wandeling haar urine laten lopen.
Ik was ook bij de dierenarts maar die had mij allen maar medicijnen gegeven voor de inkontinentie van mijn hond. Mijn hond ( serena) was niet lekker geworden door de medicijnen ! had zelf hartprobleme...!
Ik horde van mijn nicht die bij een homeopatisch dierenarts werk, dat je de voeding moet veraandern. Ik ben van brokken naar Carnibest.
ben ca 1 . jaar op Carnibest.. een wat denk je ??
Mijn hond lijkt wel nieuw geboren. jong. spring lebendig. een geen probleme meer met inkontinentie. !
De pillen van de dierenarts heb ik gewoon weg gedaan. !
Geen pillen meer.!
Gewoon lekker vers vlees. ! van Carnibest. !!
Groetjes
isabella  ;)

Isabella: je tekst is aangepast door admin.
Laatst gewijzigd door Serena op wo 16 jan 2008, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Noes
3-sterren
3-sterren

Bericht door Noes »

Carnibest eend werkt hier super!
Helaas is het wel duur (zeker gezien het feit dat 1 van mijn honden een kilo per dag er van vreet).

Maar jeuk gaat er van weg, rode plekken verdwijnen, en stinkende bekkie verdwijnt. tja......
Babe
1-ster
1-ster

Bericht door Babe »

Onze hond zit nu 2,5 week op Carnibest en haar haren op haar hals beginnen weer aan te groeien. Ze was helemaal kaal gekrabt. Ze heeft nl. Atopie en is allegisch voor huisstofmijt.

De dierenarts in Beek (Limburg) verkoopt Carnibest. Een voedingsdeskundige van deze kliniek heeft me de eerste partij verkocht en heeft me op de website Barfplaats gewezen !!

Ze heeft me tevens een proefflesje Omega 3 olie meegegeven. Dit maken ze zelf, want na onderzoek was gebleken dat er toch nog te veel zware metalen in de gewone visolie zit, die je in de winkel kunt kopen.
Hun maken dus van gezuiverde olie zelf de Omega 3 /6 olie, ook omdat het % omega 6 vaak te hoog is in andere olies (volgens de voedingsdeskundige). Ik zou niet weten wat een fles kost, want dit proefflesje heb ik gratis gekregen.
Eliasnarda
1-ster
1-ster

Bericht door Eliasnarda »

Mijn honden krijgen ook CB en daar bij kippenekken vleugels en drumsticks ect.Onze vorige berner kreeg brok. Ik wist toen niet wat ik nu weet..Anouk en Baliesh komen bij de zelfde fokker vandaan en door goed contact en veel vragen en antwoorden heb ik nu 2 zeer tevreden honden. :roflmao: Ook ik heb een dierenarts die vers prima vindt. En de orthopeed van onze vorige berner adviseerde gelijk toen hij 10 jaar was en artrose kreeg om hem op vers te zetten.
Laatst gewijzigd door Eliasnarda op di 15 apr 2008, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie