Nou, ik heb hier nog een leuk stukkie tekst liggen (met dank aan Unique) over een rechtzaak dat Hokamix ooit heeft aangespannen tegen Ing Nic Dhont. Ik zal het even letterlijk citeren:
"De fabrikant meent dat Dhont te ver gaat door het middel te bestempelen als “rommel” en “rotzooi” Dhont heeft een rapport over Hokamix-30 geschreven naar aanleiding van twaalfhonderd klachten die hem erover bereikten. In het rapport, dat hij op kleine schaal heeft verspreid, noemt hij het middel zelfs gevaarlijk vanwege de schadelijke werking die het op het beendergestel van viervoeters zou hebben".
[/quote]
Mmmm, dit zet mij aan het denken. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar Beau heeft altijd Hokamix toegevoegd gekregen aan zijn brokken van mij. En zoals bekend, mankeert Beau nogal het een en ander aan zijn gewircht- en beenderstelsel
Ik ben blij dat ik nu beter weet, en echt gezond voer. En of het inderdaad door de Hokamix komt, is natuurlijk niet aan te tonen. Maar ik vind het wel frappant dat ik dit hier nu lees.