Ik ben ook wel benieuwd wat die wildmix nou eigenlijk is en wat het kost... kan ik dat de volgende keer ook eens proberen 8)
ervaring wildmix herby
Moderator: eelke
-
Anthraciet
- 5-sterren

Re: ervaring wildmix herby
Mijn honden zijn ook gek op eendagskuikens als er eens eentje overblijft van de katten 
Ik ben ook wel benieuwd wat die wildmix nou eigenlijk is en wat het kost... kan ik dat de volgende keer ook eens proberen 8)
-
Chubby
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb de leveringslijst van mijn vorige bestelling bekeken, Herby geeft daarop de wijzigingen aan (ik heb gevraagd om vervangend product indien iets niet bestelbaar was). Maar er staat niets bij, dus volgens mij heb ik dat gewoon voor 1,- pkg gehad..
-
Anthraciet
- 5-sterren

Maar ja, dat wil niet zeggen dat je het ook voor die prijs krijgt als je het echt besteld bij ze... 
Anders weet ik wel dat ik volgende keer ook een aardige voorraad ga inslaan
Anders weet ik wel dat ik volgende keer ook een aardige voorraad ga inslaan
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="karin.b"]
Zouden honden die geen wild lusten zoals de mijne, zoals wilde eend, konijn, kwartel, wel die mix lusten dan??
Ook ben ik benieuwd of er honden zijn die eendagskuikens lekker vinden???
Ik dacht probeer eens wat nieuws.... lusten ze het meeste niet.
[/quote]
mijn honden eten ook geen wilde eend, kwartels enz, maar de wildmix--mmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk!!!
En ja, ik denk dat het duurder is dan de gewone mix maar om te compenseren dat hij deze voor een keer heeft gegeven!
ellen
Zouden honden die geen wild lusten zoals de mijne, zoals wilde eend, konijn, kwartel, wel die mix lusten dan??
Ook ben ik benieuwd of er honden zijn die eendagskuikens lekker vinden???
Ik dacht probeer eens wat nieuws.... lusten ze het meeste niet.
[/quote]
mijn honden eten ook geen wilde eend, kwartels enz, maar de wildmix--mmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk!!!
En ja, ik denk dat het duurder is dan de gewone mix maar om te compenseren dat hij deze voor een keer heeft gegeven!
ellen
-
Chubby
- 4-sterren

- Contacteer:
En wat denk je met zoveel goede ervaringen, grote kans dat de hogere prijs geen reden is om zoiets niet te bestellen..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Chubby"]
En wat denk je met zoveel goede ervaringen, grote kans dat de hogere prijs geen reden is om zoiets niet te bestellen..
[/quote]
ik bestel het inderdaad wel nog een keer, ze vinden het echt heerlijk!!
Liggen hier met z'n drieen in de keuken te wachten.
ellen
[/quote]
ik bestel het inderdaad wel nog een keer, ze vinden het echt heerlijk!!
Liggen hier met z'n drieen in de keuken te wachten.
ellen
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

[quote="vanaalst"]
ellen
[/quote]
Is er idd dan een 3e mix en wat kost deze? Ik heb Herby een paar weken geleden nog gemaild ivm nieuwe producten maar ik kreeg de oude lijst gemaild.
ellen
[/quote]
Is er idd dan een 3e mix en wat kost deze? Ik heb Herby een paar weken geleden nog gemaild ivm nieuwe producten maar ik kreeg de oude lijst gemaild.
ben nog steed benieuwd wat er in zit, misschien kan ik het didot ook wel voeren.
[quote="pallas"]
ben nog steed benieuwd wat er in zit, misschien kan ik het didot ook wel voeren.
[/quote]
ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar..
[/quote]
ja daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heb een mailtje naar herby gestuurd of het nog verkrijgbaar is.
ellen
ellen
-
Ziviaantje
- 4-sterren

Weet iemand toevallig ook wat het minimum bedrag is wat je moet bestellen bij Herby ? De haaskarkassen enz. waren helaas geen succes bij Indy, maar ik wil wel binnenkort de vleesmixen bestellen en als ze idd de wildmix hebben die ook eens proberen.
[quote="pallas"]
weet iemand welke diersoorten er in deze mix zit?
[/quote]
zover mij bekend zaten in die wild mixen, konijnen karkassen en haaskarkassen (waarin nog longetjes en hart zaten) of deze mixen ook in zijn standaard assortiment zullen komen is nog niet bekend.
meer info hierover kan ik vooralsnog niet geven, maar het is geen standaard product in zijn assortiment.
[quote="aussie"]Weet iemand toevallig ook wat het minimum bedrag is wat je moet bestellen bij Herby ? [/quote]
op mijn site vind je wat bij elkaar verzamelde informatie t.a.v. levering/voorwaarden, zie mijn onderschrift. Let wel, wij zijn niet Herby en zijn ook geen distributie punt of dergelijke - enkel een grote groep brabanders die gezamelijk bij hem bestellingen plaatsen.
groetjes,
Monique
weet iemand welke diersoorten er in deze mix zit?
[/quote]
zover mij bekend zaten in die wild mixen, konijnen karkassen en haaskarkassen (waarin nog longetjes en hart zaten) of deze mixen ook in zijn standaard assortiment zullen komen is nog niet bekend.
meer info hierover kan ik vooralsnog niet geven, maar het is geen standaard product in zijn assortiment.
[quote="aussie"]Weet iemand toevallig ook wat het minimum bedrag is wat je moet bestellen bij Herby ? [/quote]
op mijn site vind je wat bij elkaar verzamelde informatie t.a.v. levering/voorwaarden, zie mijn onderschrift. Let wel, wij zijn niet Herby en zijn ook geen distributie punt of dergelijke - enkel een grote groep brabanders die gezamelijk bij hem bestellingen plaatsen.
groetjes,
Monique
Laatst gewijzigd door Nonique op za 02 feb 2008, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Weet iemand wat de prijs is/was van de wildmix?
-
Ziviaantje
- 4-sterren

[quote="Nonique"]
groetjes,
Monique
[/quote]
Ok, bedankt, had ik overheen gelezen
Is net een beetje te veel voor 1 hond, ik zal eens kijken of ik weer met iemand mee kan bestellen 
groetjes,
Monique
[/quote]
Ok, bedankt, had ik overheen gelezen
[quote="Nonique"]
[/quote]
Jammer, dan voegt het voor Didot niet zo heel veel toe. Haas en konijn eet hij al wekelijk.
Op zich is het wel handig om in huis te hebben voor het geval dat een niet-barfer het eten moet geven en noodvoorraad bij wedstrijden. Wel leuk dat er dan eindelijk een gemalen voer is dat hij ook kan eten
(ik was eigenlijk van plan om Herby te vragen om eens wat voer voor mij te malen zodat ik eens wat kant en klaars in huis zou hebben...niet meer nodig denk ik
)
[/quote]
Jammer, dan voegt het voor Didot niet zo heel veel toe. Haas en konijn eet hij al wekelijk.
Op zich is het wel handig om in huis te hebben voor het geval dat een niet-barfer het eten moet geven en noodvoorraad bij wedstrijden. Wel leuk dat er dan eindelijk een gemalen voer is dat hij ook kan eten
(ik was eigenlijk van plan om Herby te vragen om eens wat voer voor mij te malen zodat ik eens wat kant en klaars in huis zou hebben...niet meer nodig denk ik