eerste nekkie voor een puppy.....
Moderator: Lizzy
Re: eerste nekkie voor een puppy.....
ik denk dat het makkelijk kan, Scence was 1,2 kg toen ze hier kwam en de 3e dag at ze al parelhoenkarkas en kippennekken. 
Ja hoor, ze eet ook al lekker nekkie's en volgens mij heeft ze inmiddels ook al andere barfhapjes gegeten!!!Ianthe schreef: ik denk dat het makkelijk kan, Scence was 1,2 kg toen ze hier kwam en de 3e dag at ze al parelhoenkarkas en kippennekken.![]()
Alle wat zachtere botjes kun je geven. Ik mepte het voor Kyrah in het begin eerst allemaal fijn, en langzaam steeds wat grover. Nu knaagt ze bijna alles. Alleen met ribben ben ik voorzichtig, die krijgen ze alleen in het voorjaar/vroege zomer.
Ze is er gek op
Ik heb ook al een vleugeltje geprobeerd, maar dat vind ik eng..zij wil alleen maar ETEN!!!!
Ook ben ik enthousiast aan de droog geslagen voor de trainingen...lever, hart en kipfillet...de dame is helemaal gelukkig!!!

Ik heb ook al een vleugeltje geprobeerd, maar dat vind ik eng..zij wil alleen maar ETEN!!!!
Ook ben ik enthousiast aan de droog geslagen voor de trainingen...lever, hart en kipfillet...de dame is helemaal gelukkig!!!
Hond gelukkig, vrouwtje ook gelukkig !!Beppie1 schreef: ...de dame is helemaal gelukkig!!!![]()
![]()
nou, oude bekende 
gaat goed
gaat goed
Heeee hoi daar
Eindelijk heb ik het gevonden hahaha

Eindelijk heb ik het gevonden hahaha