Hallo,
ze krijgt nu een andere bolfo...die doet het prima, naar ik kan beoordelen heeft ze geen vlooien...maar ook dát kan ik bij haar niet helemaal precies zien, want daar heeft ze een hekel aan...ik besluip haar als ze slaapt en ga héél zacht aaien en dan laat ze haar buik wel zien..
We hebben wel veel katten en ze komen allemaal buiten...ik zal de anderen nógmaals nalopen op vlooien.
Ze was gisteravond wel heel verbaasd dat de anderen smuldier in hun bakje hadden en zij niet haha....beetje verontwaardigde blik van bakje naar bakje.
Ik heb haar maar lekker op de zolder gezet....in alle rust...ze wilde er vanmorgen al niet meer weg :-)
Ik ben heel blij met alle reacties, het is heel fijn als mensen zo met je (dier) meeleven.
Bedankt!!
Inge
huidproblemen en wassen wassen wassen
Moderators: koekje, pearlsofpassion
- ingeastrid
- 4-sterren

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: huidproblemen en wassen wassen wassen
Het geniepige aan vlooien is dat je ze in 99% van de gevallen niet ziet terwijl ze er wel zijn. En als je geen allergische kat hebt (of zelf allergisch bent
) merk je er ook weinig van over het algemeen. Als je echt vlooien op de kat aantreft dan heb je al een flinke invasie, maar bij allergie is 1 l passerende hongerige vlo voldoende om een fanatiek lik- en harenuittrek-actie te veroorzaken.
- ingeastrid
- 4-sterren

Hallo,
ja, ik denk toch ook dat dat het geval is...met 6 katten die buiten komen is de kans natuurlijk altijd aanwezig dat ergens zo'n klein kreng zit!
Ik heb haar nu aan het zilverwater, groene leem als het open is en van de smuldier af...we zullen zien.
De rust alleen boven heeft haar in iedergeval in zoverre goed gedaan dat alle plekjes dicht zijn...daar is ze dus toch rustiger.
Hope and pray....
Inge
ja, ik denk toch ook dat dat het geval is...met 6 katten die buiten komen is de kans natuurlijk altijd aanwezig dat ergens zo'n klein kreng zit!
Ik heb haar nu aan het zilverwater, groene leem als het open is en van de smuldier af...we zullen zien.
De rust alleen boven heeft haar in iedergeval in zoverre goed gedaan dat alle plekjes dicht zijn...daar is ze dus toch rustiger.
Hope and pray....
Inge
- ingeastrid
- 4-sterren

Hallo,
met Kayenta gaat het beter..ze krijgt nu solidago complex en bloesemtherapie en meer rust...dat helpt..ondanks dat het niet meer open is, doe ik ook dagelijks een beetje groene leem poeder op mijn hand en klop dat dan zachtjes op de staartaanzet want het koelt ook..
Maar nu las ik wederom iets over chlorella....wat is dat?? Ervaringen?
Inge
met Kayenta gaat het beter..ze krijgt nu solidago complex en bloesemtherapie en meer rust...dat helpt..ondanks dat het niet meer open is, doe ik ook dagelijks een beetje groene leem poeder op mijn hand en klop dat dan zachtjes op de staartaanzet want het koelt ook..
Maar nu las ik wederom iets over chlorella....wat is dat?? Ervaringen?
Inge