pffffff.....hij is erdoor!
Het is dus wel degelijk de stomorgyl geweest!
Gelukkig heeft het universum ingegrepen en heb ik hem maar 1 tablet gegeven ipv de voorgeschreven twee...dan was hij er misschien wel in gebleven...
Nu zat er 1,5 uur tussen.
Door het tweede tablet bleek wel dat de stomorgyl inderdaad het probleem was...de DA had er nog nooit van gehoord!
Hij kreeg nog een paar aanvallen...wat een vreselijk gezicht...vanmiddag hebben we (ik en de kinderen van 9 en 11) huilend bij hem gezeten, overtuigd dat hij zijn laatste adem ging ademen....zwaar....
Toen is hij naar boven gegaan, op mijn bed gaan liggen (elektrische deken aangezet) en tegn half 5 kwam hij beneden met zijn eigen vertrouwde normal rustige blik in de ogen...wát een ontzettende opluchting!
Hij loopt nu al een hele tijd vreselijk veel kopjes uit te delen
De DA opperde vanmiddag nog om hem daarheen te brengen en hem aan het infuus te leggen...gelukkig heb ik dat niet gedaan...dat voelde niet goed. Hij dronk ook goed... dus..
Meeeen wat een dag!
Ik ga onderuit met kamillethee!
Bedankt allemaal,
Inge
ps: hoeveel levens heeft een kat ook alweer? Hij is vandaag aan zijn 3e begonnen!
ps deel 2 : Ja, de fokker heeft hem vernoemd naar Bon Jovi..voluit : Bon Jovi Child of Maine