mirdj schreef:
Bandit wild ben ik nog nergens tegen gekomen, eens kijken of ik dat op de kop kan tikken. Lust Snoepie het niet eet Max het wel op, toch wel makkelijk zo'n vuilnisbak in huis
De CB diabetes wil ik eigenlijk niet proberen omdat hij gewoon heel slecht op de gewone natuurvariant reageert (lees hij weigert het te eten) Bandit is wat grover als CB, misschien doet hij het daar wel goed op. Ik zie overigens wel dat hij wat moeite doet om het weg te krijgen dus kauwen doet hij kennelijk wel. Prins heb ik nog niet geprobeerd maar ik lees overal dat het er niet uitziet en dat heel veel dieren het niet hoeven (zal je net zien Snoepie wel) dus daar wacht ik nog even mee.
CB diabetes is anders van samenstelling dus waarom niet proberen, juist wanneer je zo min mogelijk granen wilt geven? Mijn kat at ook geen cb natuur, toen, maar misschien nu wel. Immers het is ook wennen.
Prins: je moet niet afgaan op verhalen, maar zelf proberen. Mijn kat trekt haar neus op voor Bandit wild, hetgeen er juist zo goed uitziet, maar ze vreet het gewoonweg (nog) niet. Ondanks mengen. Geef ik haar haar kartonnen prins, nou, dat is binnen een mum van tijd op.
Niet afgaan op hoe de verhalen zijn; ik vind prins er nl ook niet uitzien, maar kijken wat je kat eet!
Vanochtend heeft ze bv een 1dagskuiken zitten verorberen; ik vind het er ook niet uitzien, maar goed, ze eet en ze is happy!
Dus....
En mijn tip: gewoon geen brokken meer. Maar, neem je tijd daarvoor, ikzelf heb er anderhalve maand over gedaan zo niet langer voordat ik de stap durfde te nemen de brokken weg te halen. Nu denk ik: had ik dat maar eerder gedaan...