Ja dat dacht ik al...met onze beeldende fantasie moet daar wat leuks van te maken zijnsylvia schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
ik lig hier helemaal plat
![]()
eendagskuikens
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:eendagskuikens
Ja dat heb je goed gezienzurca schreef:
Ja dat dacht ik al...met onze beeldende fantasie moet daar wat leuks van te maken zijn![]()
![]()
ik zeg nx over eendagskuiken

ahhhh en jij hebt nog wel van die smakelijke foto'sarenda schreef: ik zeg nx over eendagskuiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel, vertel!!! Ben dol op (on)smakelijke verhalen!sylvia schreef:
ahhhh en jij hebt nog wel van die smakelijke foto's![]()
heb me ook ooit gewaagd aan eendagskuikens, maar ze lekken zo he

Laatst gewijzigd door arenda op vr 04 jun 2004, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
arenda schreef:![]()
ja hoor daar istie weer, en eigenlijk moet die hele topic erbij met het verhaal dat je die kuikens kwijt was

eigenlijk wel he
maar ben er wel achter gekomen dat mijn oudste kattebeest het liefst alleen de koppies er af knaagt dan de poten en de rest het liefst een beetje ondefinieerbaar laat liggen 
hihi elke keer als mn kids ergens op staan schrikken ze omdat ze denken dat het een hoopje restkuiken is
hihi elke keer als mn kids ergens op staan schrikken ze omdat ze denken dat het een hoopje restkuiken is
O jee ik voel jeugdtrauma's in de maakarenda schreef: eigenlijk wel hemaar ben er wel achter gekomen dat mijn oudste kattebeest het liefst alleen de koppies er af knaagt dan de poten en de rest het liefst een beetje ondefinieerbaar laat liggen
hihi elke keer als mn kids ergens op staan schrikken ze omdat ze denken dat het een hoopje restkuiken is![]()
En hier doe je gelijk weer nieuwe ideen op..ik bedoel; je bind een touwtje om de nek en lopen maar..enne mocht je dat zelf niet zo zien zitten dan kan je dat altijd nog aan die "dragers"vragen...arenda schreef:
![]()
![]()
![]()
8)
-
daanentous
- 3-sterren

JAAAAAH, van deze foto's wordt ik echt vrolijk

Gisteren al mijn moed bijeen geraapt en weer zo'n ding ontdooid. Wat denk je? Die rot kat snuffelt eraan en draait zich om!
Toen heb ik er een beetje biologische yoghurt op gedaan en toen begon hij gelukkig wel te eten
Maar toe ik na 10 min weer ging kijken had hij alleen het achterlijfje een beetje weggegeten 
Dus ik dacht, nou dan de hond maar weer proberen, zo'n half opgegeten kuiken, dat moet toch een delicatesse voor haar zijn. Nou mooi niet hoor
Dat met dat touwtje ga ik maar niet in huis proberen
Maar misschien moet ik er eens een meenemen tijdens het uitlaten
Leuk met zo'n kuiken achter me aanslepen. Kijken hoe snel ik ruzie krijg met gevoelige zieltjes!
Gisteren al mijn moed bijeen geraapt en weer zo'n ding ontdooid. Wat denk je? Die rot kat snuffelt eraan en draait zich om!
Dus ik dacht, nou dan de hond maar weer proberen, zo'n half opgegeten kuiken, dat moet toch een delicatesse voor haar zijn. Nou mooi niet hoor
Dat met dat touwtje ga ik maar niet in huis proberen
Maar misschien moet ik er eens een meenemen tijdens het uitlaten
http://Maar misschien moet ik er eens een meenemen tijdens het uitlaten Leuk met zo'n kuiken achter me aanslepen. Kijken hoe snel ik ruzie krijg met gevoelige zieltjes!
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 04 jun 2004, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
heb beeldsylvia schreef:
![]()
![]()
trek je wel je gympen aan zodat je hard kan rennen
![]()
![]()
![]()
![]()